osmano Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Som tittelen sier så plages jeg med at PS3 ikke husker sikkerhetskode til router. En PC vil automatisk koble seg til hvis den har vært koblet til et nettverk og kjenner det igjen, men altså ikke PS3. Eller tar jeg feil? Hver gang jeg skal koble PS3 tilbake til hjemmenettverket mitt så må jeg skrive inn sikkerhetskoden hver gang. Finnes det en løsning på dette? Endret 3. januar 2011 av osmano Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva mener du med sikkerhetskoden? PS3en min husker ihvertfall mitt hjemmenettverk til tross for kryptering og enkelte tilfeller av kontaktbrudd. Alt jeg gjorde var å oppgi nøkkelen som står bakerst på routeren en gang. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han mener vel passordet til det trådløse nettverket vil jeg tro. Hva det skyldes, vet jeg ikke sikkert. Min PS3 husker nettverket uten problemer. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Han mener vel passordet til det trådløse nettverket vil jeg tro. Hva det skyldes, vet jeg ikke sikkert. Min PS3 husker nettverket uten problemer. Det er riktig. Den husker nettverket men ikke krypteringen. Jeg må skrive inn passordet for hver gang jeg skal re-koble meg til mitt eget nettverk. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Så den prøver automatisk å logge på ditt nettverk, men stopper og ber deg om passord? Dette hørtes merkelig ut og jeg har aldri hørt om noe lignende. Har du prøvd å bytte kanal på routeren, passord og/eller krypteringstype? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Så den prøver automatisk å logge på ditt nettverk, men stopper og ber deg om passord? Dette hørtes merkelig ut og jeg har aldri hørt om noe lignende. Har du prøvd å bytte kanal på routeren, passord og/eller krypteringstype? Takk for forslag. Nå har jeg imidlertid byttet nett og også krypteringstype. Nå husker den koden (WPA-PSK) Den hadde tilsynelatende vansker med å huske WEP-kode..... Endret 3. januar 2011 av osmano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå