killzoner Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg fylte nettopp 16 år, og jeg fikk en Ekstern Hardisk, på 2 TB. Men det som er problemet er at den krever Usb 2.0 porter, og jeg har ikke det på min Windows XP. Jeg så på en USB Hub fra teknikmagasinet. (USB-Hub Aluminium 2.0 4-port Slim) men det jeg lurer på er åssen den funker? o.o, Kobler jeg den til min vanelige usb porter? Ganske usikker... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 fast reconnection circuitHva slags maskin har du da?Hvis maskinen ikke har usb2 så hjelper det ikke det døtt med usb hub. Har maskinen usb1 så vil det funke, men det vil gå ulidelig tregt å kopiere filer. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 fast reconnection circuitHva slags maskin har du da?Hvis maskinen ikke har usb2 så hjelper det ikke det døtt med usb hub. Har maskinen usb1 så vil det funke, men det vil gå ulidelig tregt å kopiere filer. Har usb1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du trenger et USB kontroller kort. Eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334532 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det laptop du har eller er det stasjonær pc? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Da jeg hadde XP slet jeg noen ganger, med å få installert USB. Det er en oppdatering Windows ikke ser på som viktig, så hvis du setter på auto update vil dette funke. NB dette er kun hvis pc-en din støtter USB 2.0 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vi får se. Ikke noe vits å gruble over dette så lenge trådstarter ikke kommer med tilbakemeldinger. Kanskje han har fått det til å fungere for alt vi vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå