8086 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Har et batterigrep som fusket litt, og siden jeg har tidligere åpnet og fikset det med hell, tenkte jeg å gjøre det igjen. Uheldigvis spratt et par av de små fjærene i batterigrepet bort ved et uhell og de er umulige å finne igjen (1.5mm lange). Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha hatt nye. Har noen en anelse om hvor jeg kan få tak i slike? Bør jeg kontakte Aronsen/importør av Pentax for å høre om jeg kan få tilsendt noe slikt? Om du lurer så er batterigrepet SBG-D1V, Samsungs tilsvar til Pentax' BG2. Endret 1. november 2010 av 8086 Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har et batterigrep som fusket litt, og siden jeg har tidligere åpnet og fikset det med hell, tenkte jeg å gjøre det igjen. Uheldigvis spratt et par av de små fjærene i batterigrepet bort ved et uhell og de er umulige å finne igjen (1.5mm lange). Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha hatt nye. Har noen en anelse om hvor jeg kan få tak i slike? Bør jeg kontakte Aronsen/importør av Pentax for å høre om jeg kan få tilsendt noe slikt? Om du lurer så er batterigrepet SBG-D1V, Samsungs tilsvar til Pentax' BG2. Jeg kjøpte et billig grep fra www.dealextreme.com som jeg også måtte åpne. Kjenner igjen delene fra bildet ditt så du kan jo alltids kjøpe et "delegrep" derifra. Men hør med http://www.fovi.no/page/5781/ først. Kanskje billigere der hvis du bare trenger et par av de. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Delegrep var lurt! Prøver det om jeg ikke får svar fra Aronsen snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå