60C Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hei Jeg skal skaffe meg fastlinje og tiscali er en av få operatører som jeg kan få fastlinje hos her oppe i indre troms. Vil ikke ha telenor eller tele2. Kan tiscali anbefales? Da tenker jeg mest på stabilitet og kundeservice. Mvh Thomas Lenke til kommentar
umy Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 mange som klager på ustabilitet... selv om jeg er veldig fornøyd med min tiscali adsl 384/128 linje.. kundeservice vet jeg ikke, da jeg ikke har hatt behov for å ta kontakt med de. ellers var det greit å skifte fra telenor til tiscali, beholdt samme utstyret, og man trenger ikke koble seg på, du er på 24/7, plug'n'play Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har Tiscali Xtra og er meget fornøyd! Har aldri hatt problemer med ustabilitet, eller noen som helst andre problemer så kundeservicen deres har jeg aldri vært borti. En gang hadde jeg et spørsmål om deling av internett mellom to PC'er, og da fikk jeg svar på e-posten jeg sendte etter et par timer. Du kan jo ta et søk på forumet så finner du sikkert en del erfaringer. Lenke til kommentar
60C Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Det var raskt svart. Takker så meget. Da blir det tiscali. Ha en god helg. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei Vil ikke ha telenor eller tele2. Mvh Thomas Hva er i veien med TELE2? De har jo et av de beste tilbudene, og mange er fornøyd med Adsl fra dem etter hva jeg har sett Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har hørt at Tiscali har ganske dårlig ping, noe du trenger for blant annet online spilling. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 En ting til: Tiscali har jo et års bindingstid, Tele 2 bare en måneds opps. tid. Likevel er jo Tele2 rundt en 100 lapp billigere pr. mnd for 1mb hastighet, og du får brannmur og AV program med på kjøpet Lenke til kommentar
60C Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Kan noen flere bekrefte det med dårlig ping på tiscali, da online spilling vil være en viktig grunn for meg til å skaffe fastlinje? Jeg tenker da mest på spillene Raven Shield og BF 1942. Jeg har også mulighet til å få fastlinje hos bluecom, men jeg liker muligheten hos tiscali med månedlige betalinger og ikke kvartalsvise som hos bluecom. Thomas Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Bluecom ADSL/SDSL anbefaler jeg på det sterkeste Har hatt ADSL fra dem i 1 år nå (1024/256) Ingen nedetid, stabilt som et fjell, rask levering (tok 2 uker for meg), rask og god kundeservice, greie priser + at du får det du betaler for. Nå bor jeg i nærheten av Oslo (Slemmestad i Røyken kommune) Vet ikke hvordan Bluecom kunder i indre Troms har det, men jeg har ingen ting å klage på :wink: Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå