L03VIk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hva er for tiden det beste vifteløse nVidia skjermkortet i prisklassen maks 1.000-1.500? ATI er ikke noe alternativ nå desverre. Må ha nVidia for hardware decoding i VLC... Endret 2. november 2010 av L03VIk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 For opplysningen så skal AMD/ATI Skjermkort støtte Hardware decoding i VLC. Dette fra VLC versjon 1.1.1 og Catalyst 10.7 Driver. Så til spørsmålet - Jeg må først påpeke at jeg ikke har sett gjennom hvert eneste nVidia skjermkort fra hver eneste produsent. Men når det gjelder vifteløse skjermkort fra nVidia tror jeg ikke du kommer mye bedre enn Asus sitt ENGT240 SILENT/DI/1GD3 Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Var ikke klar over at VLC hadde fått støtte for ATI. Da stiller saken seg annerledes. Vil tro at ATI har bedre alternativer i denne prisklassen enn GT240? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå