L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg er på jakt etter et gratis alternativ til Norton Ghost. Jeg kjører windows 7 64bit. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.microsoft.com/Windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Software&p=Norton%20Ghost&v=Symantec&uid=15&l=en&pf=0&pi=3&c=Utilities&sc=Backup%20%26%20Recovery&os=64-bit Står at Ghost 15 er kompatibel med Win7 64bit, mon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har en lisens på NG 14 liggende, sammen med image, men da jeg prøvde å kjøre det så fikk jeg beskjed om at det var kombabilitetsproblemer. Og akkurat nå så gidder jeg ikke betale for oppgradering eller noe. Derfor jeg er på utkikk etter noe gratis. Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du kan jo prøve Paragon Backup & Recovery Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du bare skal ta en enkel image backup så er det innebygget i Windows 7. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Selv foretrekker jeg programmer som kan gjennopprette partisjoner UTEN å måtte ha installert programmet i windows. Så mitt valg faller på PING (Partimage Is Not Ghost) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå