Geir M Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fantastisk resultat. Jævelig morsomt at Bebe og Obertan netter. Kanskje er det håp for disse i united? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Herlig omgang, flott at vi fikk se flere mål. Fint å se Obertan og Bebe på scoringslista, og også flott at vi ikke har sluppet inn et eneste mål på fire kamper. Kudos til den tyrkiske fansen. Tenk om det hadde vært slik stemning på Old Trafford hver uke! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg sovna før kampen og gikk glipp av første omgang. Ble Nani skadd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nani fikk seg en liten smell og satte seg ned på benken med en gang. Håper de bare ville spare han, og at det ikke var en skade. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Groin injury Da mister han vel derbyet tenker jeg og det er faen meg tidenes tap for oss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da vil jeg iallfall se Obertan på banen for oss. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Groin injury Da mister han vel derbyet tenker jeg og det er faen meg tidenes tap for oss. FAEN! Nani har i mange kamper vært et angrep alene. Når ingen vet hva man skal gjøre så bare sentrer man ballen til han og håper at han skal finne på noe. Uten han tror jeg ikke vi vinner mot City. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ikkje dumt med ein såpass solid siger, framleis ubeseira i år, ingen baklengs til no i gruppespelet til tross for til tider rufsete forsvarsspel og scoringar frå Bebe og Obertan. No såg eg berre andreomgangen etter at eg var ferdig på jobb, så eg har ikkje fått med meg korleis Obertan gjorde det i første. Det eg såg var derimot ganske postivt av både Obi og Bebe. Sistnevnte har fysikken og farta i det minste, litt bedre touch og litt meir taktisk trening så skal det bli spanande å sjå om han klarer å ta nokre steg framover. Nesten rørande feiring etter målet også. Ser ut som at dei to har funne tonen og Chicha såg ut som at han hadde scora sjølv, herleg entusiasme på den fyren! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Er bekymret for Nani ja. Vi bør ikke miste han dog Obertan har vert god og Park bare må spille derbyet To utlendinger på en fremmed plass, ikke umulig at de har funnet tonen sammen, og Bebe er jo målfarlig Endret 2. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ingen Bebe-scoring likevel UEFA har kreditert Uniteds tredje scoring til Bursaspors Ali Tandogan. 13 minutter før full tid i går var det kamp om ballen etter Paul Scholes' gjennombruddspasning mellom Bebe og Ali Tandogan. Portugiseren touchet ballen såvidt, før Bursaspor-spilleren taklet ballen i eget mål. De engelske mediene opererte med Bebe som målscorer, men på UEFAs hjemmesider står målet oppført som selvmål. Dermed står Bebe fortsatt uten mål i Europas gjeveste klubbturnering. For de spesielt interesserte melder for øvrig ManUtd.com-journalist Nick Coppack på sin Twitter-konto at Darren Fletchers mål i går var den 200. United-scoringen i en kamp Dimitar Berbatov har deltatt i. Dersom Berbatov kommer på banen mot Wolverhampton lørdag runder han tresifret antall United-kamper. Endret 3. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dubious Goals Panel i England sjekker også om LC-scoringen hans mot Wolves var selvmål eller ikke. Så det kan hende han fortsatt står målløs for United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå