Sir LuckyNr7 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 svak første omgang av oss, satser på en skikkelig hår føner! Jeg satt faktisk å vurderte om jeg skulle gå å legge meg istede, enten så får di spille skikkelig United fotball, eller så får di pakke baggen å reise hjem igjen å droppe hele CL greia. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 er det noen som har en stream som ikke lagger? min suger baller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 JARRA!!! Fletcher! 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Klasse av Carrick i forkant også. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 er det noen som har en stream som ikke lagger? min suger baller Sopcast? Adresse: Channel - 76355 Fin og jevn stream. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bebe! På tide at Berbatov får seg en pause på benken også... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gabriel Obertan! Jeg har virkelig sansen for han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dette er en virkelig flott dag. Elsker at han klemmer med Hernandez også. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 lol, høres ut som viasat kommentatoren kommenterer på telefon Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skjera? Oh bebe bebe, http://www.youtube.com/watch?v=x0I6mhZ5wMw "38 goals and only one is from W. Rooney, and thats was a pen" That says something about Man Utd" Avhengige av Rooney? Bollocks. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sweet assist av Scholes! Morro at både Obertan og Bebe har scort Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 "38 goals and only one is from W. Rooney, and thats was a pen" That says something about Man Utd" Avhengige av Rooney? Bollocks. Fikk med meg den jeg og. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 fy faen for en supportergjeng! Synge og hoppe og danse synkront med det trøkket i et lvarter. Sykt! og nå, plystring ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Syk stemning blant publikum! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 AAhhh for en nydelig kamp. Nesten perfekt. Godt angrepsspill og full kontroll på motstanderen. Synes vi bør spille mere 4-5-1 i PL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå