kandinsky Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Får ikke sett kampen i kveld. Hvem er en engel og sender meg oppdateringer på sms? Pauseresultat/ eventuelle scoringer/resultat. PM, så får du mobilnummeret, om du vil glede en stakkar e: Alastor Endret 2. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Spennende midtbane, kan tenke meg Nani fort blir kantspiss med det oppsettet der, og sentralt burde vi knekke all motstand. Godt å se at ferguson ikke stiller med "reservelaget" i kampen! EDIT: niko, jeg fikser . Sjekk PM. Endret 2. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Får ikke sett kampen i kveld. Hvem er en engel og sender meg oppdateringer på sms? Pauseresultat/ eventuelle scoringer/resultat. PM, så får du mobilnummeret, om du vil glede en stakkar Ved å sende «PLING» til 1984 mottar du TV 2 Sportens gratis scoringsvarsel for nettopp din favorittklubb. Alltid kjekt å ha. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Får ikke sett kampen i kveld. Hvem er en engel og sender meg oppdateringer på sms? Pauseresultat/ eventuelle scoringer/resultat. PM, så får du mobilnummeret, om du vil glede en stakkar Ved å sende «PLING» til 1984 mottar du TV 2 Sportens gratis scoringsvarsel for nettopp din favorittklubb. Alltid kjekt å ha. Men jævela kjedelig å bli spamma ned hele tiden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Viasat Motor faktisk.... Viasat går nye veier.... De satser vel på at United skal kjøre over tyrkerne... Noen måtte jo skrive det 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Men jævela kjedelig å bli spamma ned hele tiden. Haha, det har vel skjedd "bare" 3-4 ganger de siste par sesongene? Husker jeg fikk 10-15 meldinger samtidig om at United hadde spilt 0-0 mot halve Championship. Utenom det er det fint å ha når man ikke får sett kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Men jævela kjedelig å bli spamma ned hele tiden. Haha, det har vel skjedd "bare" 3-4 ganger de siste par sesongene? Husker jeg fikk 10-15 meldinger samtidig om at United hadde spilt 0-0 mot halve Championship. Utenom det er det fint å ha når man ikke får sett kampen. Ja, men også det at man får melding i pausen og etter kampen. Synes det er irriterende. Men ja, min egen feil. I know. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Synd at Eikrem ikke er på benken i dag, selv om det var forventet på forhånd. Ellers er det herlig med CL-fotball igjen. Man to watch: Obertan Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bra lag. Synes det er litt merkelig at Eikrem ikke sitter på benken siden det ikke er noen sentrale midtbanespillere med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 De er redde for oss. Det er bra Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Fletcher,Fletcher,Fletcher... hahah København scorte 1min etter at barca hadde scoret Endret 2. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Handa var jo intill kroppen på et vis Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ganske typisk bortekamp i CL Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg sender flere meldinger enn TV2 PLING, når jeg oppdaterer, så godt mulig jeg er irriterende. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kjedelig, å jævli mye feil passninger, FAen at Nani blei skadet Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 svak første omgang av oss, satser på en skikkelig hår føner! Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Slapt av Berbatov så langt. FC København vs Barcelona kampen ser også litt spennende ut. Valdes serverte et kne i ansikts-høyde som burde ha vært rødt kort, men ble vinket videre. N`Doye ble liggende i flere minutter :O Endret 2. november 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Håper Nani bare blir hvilt, og at de ikke vil ta sjanser. Vi trenger en skadefri Nani i kommende kamper. Ellers merker jeg at gårsdagens kamp mellom Blackpool og WBA var mer interessant enn dette her. Vi burde greie å få med oss scoringen i andre omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå