Gå til innhold

Kamptråd CL Bursaspor - Manchester United

archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende midtbane, kan tenke meg Nani fort blir kantspiss med det oppsettet der, og sentralt burde vi knekke all motstand.

Godt å se at ferguson ikke stiller med "reservelaget" i kampen!

EDIT: niko, jeg fikser :). Sjekk PM.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Får ikke sett kampen i kveld. Hvem er en engel og sender meg oppdateringer på sms? Pauseresultat/ eventuelle scoringer/resultat. PM, så får du mobilnummeret, om du vil glede en stakkar :)

Ved å sende «PLING» til 1984 mottar du TV 2 Sportens gratis scoringsvarsel for nettopp din favorittklubb. Alltid kjekt å ha. ;)

Lenke til kommentar

Får ikke sett kampen i kveld. Hvem er en engel og sender meg oppdateringer på sms? Pauseresultat/ eventuelle scoringer/resultat. PM, så får du mobilnummeret, om du vil glede en stakkar :)

Ved å sende «PLING» til 1984 mottar du TV 2 Sportens gratis scoringsvarsel for nettopp din favorittklubb. Alltid kjekt å ha. ;)

Men jævela kjedelig å bli spamma ned hele tiden.

Lenke til kommentar

Haha, det har vel skjedd "bare" 3-4 ganger de siste par sesongene? Husker jeg fikk 10-15 meldinger samtidig om at United hadde spilt 0-0 mot halve Championship. Utenom det er det fint å ha når man ikke får sett kampen.

Lenke til kommentar

Haha, det har vel skjedd "bare" 3-4 ganger de siste par sesongene? Husker jeg fikk 10-15 meldinger samtidig om at United hadde spilt 0-0 mot halve Championship. Utenom det er det fint å ha når man ikke får sett kampen.

Ja, men også det at man får melding i pausen og etter kampen. Synes det er irriterende. :p

Men ja, min egen feil. I know.

Lenke til kommentar

Håper Nani bare blir hvilt, og at de ikke vil ta sjanser. Vi trenger en skadefri Nani i kommende kamper. Ellers merker jeg at gårsdagens kamp mellom Blackpool og WBA var mer interessant enn dette her. Vi burde greie å få med oss scoringen i andre omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...