Gå til innhold

Kamptråd CL Bursaspor - Manchester United

archanios

Anbefalte innlegg

02.10.2010 - Champions League - Bursa Ataturk Stadium

19052010162635Bursa-spor-logo.jpg vs b_12.png

Kampen blir vist på Viasat Motor og Sky Sports HD3.

Tabell gruppe C

Manchester United - 7

Glasgow Rangers - 5

Valencia - 4

Bursaspor - 0

Første mot sisteplass i gruppe C når Bursaspor tek imot Manchester United i Bursa. Medan United kan sågodt som sikre avansement frå gruppespelet med siger i dag, er Bursaspor ute etter sine første poeng i CL nokonsinne. Tilsvarande oppgjer på Old Trafford endte med 1-0 siger for United, etter at Nani gav dei raude djevlane ei tidleg leiing. Det var likevel ikkje ein imponerande kamp frå United si side og Bursaspor har nok trua på at det kan gå an å stele poeng frå United i Tyrkia.

BURSASPOR

bursasporhome.png

Bursaspor har på lik linje med United gått ei lang periode ubeseira og med 1-1 mot Fenerbahce sist kom talet på kampar utan tap opp i 10. Dei grøne krokodillene leiar den tyrkiske toppdivisjonen og ynskjer nok å vise at dei har noko ute i Europa å gjere.

Ali Tandogan, Milan Stepanov og Federico Insua har alle vore usikre før tirsdagens møte, men det er forventa at dei blir klare før kampen.

Mogeleg lagoppstilling

Ivankov

Tandogan, Erdogan, Stepanov, Vederson

Volkan Sen, Ergic, Svensson, Insua, Ipek

Yildrim

MANCHESTER UNITED

manutd1.png

Manchester United har ikkje tapt i serie, cup eller CL sidan april og er pr dags dato det einaste laget i PL som står utan tap. Til tross for at dette kan høyrest ut som imponerande statistikk, så har ikkje spelet til United overbevist så voldsomt. Heldigvis har klubben lagt bak seg ei tung periode med mykje utanomsportsleg fokus og med det ute av verden så har det vore mogeleg å spore teikn til ein tilbakevendande vinnarmentalitet i troppen. Der ein tidlegare denne sesongen har fullstendig mista piffen ved reduseringar og utlikningar, viste United både mot Stoke og Wolves at ynskjet om å vinne er større enn frykta for å tape, til tross for at begge motstandarane kom tilbake etter at United tok leiinga. Mot Tottenham i helga var det ein situasjon med Nani, Gomes og Clattenburg som fekk mest merksemd, men mest positivt for United sin del er det kanskje at ein får tre poeng, null baklengs og skaper mykje fleire målsjansar enn eit spanande offensivt Spurs-lag.

Mogeleg lagoppstilling

Kuszczak

Rafael, Smalling, Vidic, Evra

Nani, Scholes, Fletcher, Carrick, Park

Chicharito

United sin tropp til kampen: Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak, Ben Amos; Wes Brown, Rafael, Fabio, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Chris Smalling, John O'Shea; Darren Fletcher, Michael Carrick, Paul Scholes, Magnus Eikrem, Nani, Gabriel Obertan, Ji-sung Park; Bebe, Javier Hernandez, Dimitar Berbatov.

Spelar i fokus

0,,12306~8754578,00.jpg

Nani har stort sett imponert denne sesongen og helde fram dei positive tendensane han viste mot slutten av forrige sesong. Det er framleis ikkje alt som stemmer og innimellom er han meir irriterande enn til glede, men det er viktig for Manchester United at Nani held ved like den forma han er i. Med både scoringar og målgjevande pasningar har Nani vist seg som ein av våre viktigaste offensive bidragsytarar.

Archanios meiner sitt om kampen

Som vanleg når United skal spele kamp så er eg av den oppfatning at vi kan vinne. Dette er eit av dei tilfella der eg meinar at vi bør vinne og så lenge vi stiller eit lag som er marginalt sterkare enn sist vi møtte Bursaspor så skal det vere nokonlunde greit å vinne denne kampen. Bursaspor har endå ikkje scora til no i gruppespelet og så lenge vi baserer spelet vårt på å nekte Bursaspor for mykje rom framover på bana, så bør vi kunne skape nok offensivt til å få eit mål eller tre. Over her har eg sett opp eit lag i ein 4-5-1 formasjon, men aller helst ynskjer eg at vi startar kampen i 4-4-2 med Berbatov og Hernandez saman på topp. Det fungerte ikkje optimalt mot Tottenham, men eg trur begge spelarane har godt av å ha ein i nærleiken, samt at det neppe vil vere negativt om desse to kunne finne ein god tone på bana.

Eg ynskjer å sjå meir av Rafael på høgrebacken. Mot ein av ligaen sine store formspelarar, Gareth Bale, viste den unge brasilianaren at han faktisk kan forsvare seg også, samtidig som at han som alltid vil bidra med ein voldsom energi framover på bana. Om det skulle vise seg at Da Silva blir benka i denne kampen, så håpar eg at Wes får prøve seg. Han klarte seg også greit i innhoppet mot Spurs og hadde rett og slett eit genialt framspel til Nani på vårt andre mål.

Mitt største ynskje for denne kampen er at vi vågar å spele skikkelig fotball, ikkje legger oss for mykje bakpå for å spele for resultatet, men heller gir litt ekstra gass og aukar tempoet det lille ekstra som skal til for at klubbar som Bursaspor ikkje klarar heilt å henge med i svingane. Dei få gongane United gjorde dette på OT såg det nesten ut som at beina på motspelarane var limt fast i grasteppet og med litt større presisjon i avgjerande pasningar og situasjonar, så kunne vi utnytta dette mykje betre. Det viktigaste er sjølvsagt tre poeng som alltid, men eg kjenner på meg at ein overbevisande siger på bortebane i CL ville smake svært gode. Denne gongen har vi heller ikkje Rooney-spøkelset hengande over spelarar og manager i inngangen til kampen.

Mitt tips: 1-3

Endret av archanios
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig førstepost. Enig med deg når det gjelder lagoppstillingen, men jeg er ganske sikker på at Macheda spiller alene på topp. Det har blitt en vane i de "små" kampene vi har spilt denne sesongen. Ellers tar vi seieren og sikrer avansement.

Går ikke denne kampen på noen kanaler?

Jaja, stream igjen gitt.

Den går på Viasat Fotball og Sky Sports HD3.

Lenke til kommentar

Håper det ikkje blir Macheda aleine. Då blir det altfor mykje press på dei rundt om å gjere så mykje, og eg håpar at om Macheda får starte så stiller vi med to spissar. Det hadde også vore interssant om Magnus Eikrem kunne fått prøve seg i løpet av kampen og forhåpantlegvis kan Obertan også få litt speletid.

Ser også no at diskusjonen rundt Macheda er irrelevant då han ikkje ser ut til å ha vore med på flyet til Tyrkia.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

fin kamptråd archanios :)

Rubin Kazan-Panathinaikos. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD (kampstart kl. 18.30).

FC København-Barcelona. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD.

Tottenham-Inter. Direkte på Viasat Sport.

Bursaspor-Manchester United. Direkte på Viasat Motor.

Valencia-Rangers. Direkte på TV 2 Sport.

Hapoel Tel-Aviv-Schalke. Direkte på Viasat Xtra 2.

Benfica-Lyon: Direkte på Viasat Xtra 3.

Werder Bremen-Twente. Direkte på Viasat Xtra 5.

Endret av Speedbatov
Lenke til kommentar

Jeg tipper denne lagoppstillingen:

Kuszczak

Rafael, Smalling, Vidic, Evra

Nani, Scholes, Fletcher, Carrick

Chicharito, Berbatov

Det hadde vært fint å se Eikrem debutere med storegutta i CL, men vil ikke tro at det blir noe spilletid denne gang heller. Det er uansett fint å se at han har fått litt tillit og får bli med.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Herlig å se at du blir mer aktiv Archan. Trenger flere som deg.

Ellers vil jeg gjerne få innført retningslinjer på kamptråder, om man skal skrive på nynorsk må man også lage en på Norsk. Har vi en forståelse? :wee:

til kampen:

Vinner vi denne er vi videre, at vi slo Valencia hjemme var avgjørende uansett. Håper vi får en tidlig ledelse slik at vi kan matche flest mulig av de unge håpefulle.

Lenke til kommentar

Håper Eikrem får sjansen, noe jeg tror det faktisk er relativt store sjanser for.

Håper på dette laget, og håper vi ikke undervurderer.

Sar

Brown - Smalling - Vidic - Fabio

Nani - Fletcher - Scholes - Obertan

Berba - Chica

Ikke spesielt sannsynlig, men er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Troppen

20 United-spillere har reist til Tyrkia, men Rio Ferdinand er blant dem som er igjen i Manchester.

United reiser med en sterk tropp, men det er likevel noen kjente navn som er igjen hjemme. Rio Ferdinand, Ryan Giggs, Gary Neville, Anderson, Federico Macheda og Wayne Rooney er blant spillerne som ikke er med til Tyrkia. Med Ferdinand hjemme blir det kanskje Smalling og Vidic i midtforsvaret, akkurat som tilfellet var i hjemmekampen mot Bursaspor, da United vant 1-0. Magnus Eikrem er den eneste i troppen på 20 mann som aldri har spilt en obligatorisk førstelagskamp. Kanskje får han debuten i morgen kveld?

Av troppen på 20 mann er det to spillere som ikke kommer på hverken bane eller reservebenk.

United-troppen:

Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak, Ben Amos; Wes Brown, Rafael, Fabio, Patrice Evra, Nemanja Vidic, Chris Smalling, John O'Shea; Darren Fletcher, Michael Carrick, Paul Scholes, Magnus Eikrem, Nani, Gabriel Obertan, Ji-sung Park; Bebe, Javier Hernandez, Dimitar Berbatov.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i RedCafe.

Veldig pinglete tropp om jeg så får si det selv. United lever p.d.d. på vinnermentaliteten i klubben og en hårfin blanding av veldig få stjernespillere og en haug squadplayers.

Tipper dette laget mot Bursaspor.

VDS

Oshea - Vidic - Smalling - Evra

Nani - Fletcher - Carrick - Scholes - Park

Chicharito

Uansett, kult å se Eikrem i troppen. Spørs om det ikke blir en selvmordsaksjon for Grow_Up om Magnus får smake benken i samtlige 90 men.

Da tipper jeg benken blir

Amos, Brown, Fabio, Eikrem, Obertan, Bebe, Berbatov.

Tror forøvrig at vi taper i morgen også. Det er noe med tyrkiske lag.

Lenke til kommentar

lite aktivitet her før kampstart.

litt rare fakta fra nettavisen:

Når Manchester United scorer først på bortebane ender 80.00% av kampene siden 2005 med seier til Manchester United.

Nani har scoret 1 mål for Manchester United mot Bursaspor siden 2005.

1 av de siste 1 kampene mellom Bursaspor og Manchester United har endt med hjemmeseier.

Federico Insúa har spilt i samtlige kamper mellom Bursaspor og Manchester United siden 2010. (de har bare spilt en kamp...)

Federico Insúa har ikke laget mål i tidligere oppgjør mellom Bursaspor og Manchester United siden 2010.

Ozan Ipek har spilt 100.00% av Bursaspors kamper i denne turneringen siden 2010.

Manchester United har ikke tapt på bortebane i serien i år.

Bursaspor har vunnet 0 av 1 kamper på hjemmebane i denne turneringen fra og med 2010. :rofl:

Hvis Manchester United scorer i løpet av kampens første 15 minutter scorer Manchester United 1.54 mål i snitt i resten av kampen.

Når Manchester United ligger under med 1 mål til pause, er det 20.00% sannsynlighet for at laget snur kampen og vinner (2 av 10 tilfeller siden 2005).

Dersom Edwin van der Sar spiller denne kampen blir det hans 30. for Manchester United i denne turneringen siden 2010.

Manchester United har på det meste hatt 5 seire på rad i denne turneringen (fra 17.9.1997 til 27.11.1997).

fint lag, men hadde håpet på Chicharito fra start

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...