bikubedronning Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) asdwr4 Endret 31. oktober 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du insisterer på å bruke engelske ord på norsk må du vel heller leve med at det kan by på problemer å bøye dem. Hunkjønn kan du i mine ører se helt bort fra, kommer ikke på et eneste tilfelle hvor jeg ville brukt "ei" eller a-ending på et engelsk ord. (men så er riktig nok jeg bergenser som sier Vålerengen.) Det blir feil uansett hva du gjør, men hvis du insisterer på å gjøre det ville jeg gått for det som høres mest naturlig ut. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 En feed. Høres bare mest riktig ut for meg. Lenke til kommentar
Biffcutwright Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Engelsk har ikke grammatiskeskjønn, så kan du bare bruke uansett høres beste ut til deg. Ofte, det virker som maskulinskjønnet brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå