AKIversen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei,så dette på elkjøp.no og lurer på hva forskjellen er? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hmm mulig jeg er blind, men jeg ser ikke hva du ser Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 brev vs postpakke? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Som fraktalternativ, så står det brev 10,- og postpakke postkontor 58,- Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Slik jeg ser det så er det vel at brev kommer i postkassa di, pakke må du hente på postkontoret. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Korrekt. Husk å fylle ut postboks informasjon om det er en pakke for stor til postkassen din, noen postkontor sliter hardt om de ikke får det Lenke til kommentar
Loko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ved brev har du ikke noe forsikring på verdien av pakken når den senden, samt at den ikke kan spores... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå