Christoffero89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ang updates, når skal xbox få mulighet for å spille av filmer fra HDD uten å være tikoblet nettet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Updates behøver ikke nødvendigvis å være positivt heller, se bare på siste 360-update. Aner ikke hvor mange som klager på den, det er mange. Klager på interface og at ting ikke funker. Glad jeg ikke har den koblet til nettet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har siste oppdatering og den er helt uproblematisk. Så en person i en annen tråd som hadde et problem med høyre/venstre scrolling etter at han hadde vært inne på en spesifikk meny men det rettet seg med en restart. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Updates behøver ikke nødvendigvis å være positivt heller, se bare på siste 360-update. Aner ikke hvor mange som klager på den, det er mange. Klager på interface og at ting ikke funker. Glad jeg ikke har den koblet til nettet. Ja, 360'en din kommer nok til å eksplodere når du kobler den til. Det er selvsagt ingen problemer. Var kanskje litt problemer de førse dagene, logisk nok da millioner av brukere laster ned oppdateringen. Men kanskje best for deg å ikke koble seg opp uansett. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Festlig at en som nettopp påsto at 360-oppdateringene er en uting fordi ingenting fungerer poster et bilde av et forumtroll. Way to fail. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Var ikke det jeg skrev heller. Åpne øynene, trondenils 2. 1 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Var endel klaging på bladene på 360 når de kom også, og nå klager mange når de forsvinner. Ikke alle har lik smak, og med mindre du tillater at folk kan velge utseendet selv, så er det håpløst å få alle fornøyd. Og tilogmed når du kan gjøre det, så blir ikke slike som trådstarter fornøyd heller. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå