oleva Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ved oppdatering til nyeste youtube (2.0.26) via market får jeg bare "network error (400)" når jeg starter appen. Den medfølgende youtube-appen (1.6.21) på Samsung Galaxy S med offisiell Froyo via Kies (ingen root eller noe) funger fint. Har prøvd å avinstallere og reinstallere et par ganger, samme problem. Gamleversjonen fungerer fint, den nye ikke. Noen med løsning på dette? Lenke til kommentar
Absorb Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ved oppdatering til nyeste youtube (2.0.26) via market får jeg bare "network error (400)" når jeg starter appen. Den medfølgende youtube-appen (1.6.21) på Samsung Galaxy S med offisiell Froyo via Kies (ingen root eller noe) funger fint. Har prøvd å avinstallere og reinstallere et par ganger, samme problem. Gamleversjonen fungerer fint, den nye ikke. Noen med løsning på dette? Nei... men har i alle fall samme problem som deg Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Samme problem her, men søkeknappen fungerer fint. Bruker HTC Desire, så det ser ut til å være et utbredt problem. Kommer forhåpentligvis en snarlig fiks. Lenke til kommentar
oleva Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Ok, ikke bare jeg og ikke bare Galaxy S altså. Får håpe på en snarlig fiks da, den nye versjonen ser litt mer stilfull ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå