Jakoozie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 En rekke svært spennende og dypt savnede flerspillerfunksjoner røpes av Treyarch-ansatt. Les mer Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hørtes liksom ut som IWnet all over again.. faen hjelper det at en er delt opp med europa. Jeg har bedre ping til visse isper i USA en jeg har til en råtten dsl 128k linje i latvia liksom Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Håper det er noen begrensninger på online splitt-screen. For ser for meg at folk kan utnytte det på noe måte. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er det bare black ops og ikke white ops? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er det bare black ops og ikke white ops? Hvorfor skulle det vært White ops? CoD BO blir sikkert heftig Blir digg med dedikerte servere igjen... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 I det 21 århundret kaller vi det Rasistisk.. oO Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er det bare black ops og ikke white ops? Hvorfor skulle det vært White ops? CoD BO blir sikkert heftig Blir digg med dedikerte servere igjen... Hvorfor er det black ops? Jeg skjønner ikke navnet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hvorfor er det bare black ops og ikke white ops? Hvorfor skulle det vært White ops? CoD BO blir sikkert heftig Blir digg med dedikerte servere igjen... Hvorfor er det black ops? Jeg skjønner ikke navnet i det hele tatt. A black operation or black op is a covert operation typically involving activities that are highly clandestine and, often, outside of standard military protocol or even against the law. A key factor in making an operation "black" is that it is carried out with great secrecy; in many cases no records of the operation are kept. Similarly, a secret budget (such as for military or intelligence operations) is called a "Black budget". Endret 1. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
hightow Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hørtes liksom ut som IWnet all over again.. faen hjelper det at en er delt opp med europa. Jeg har bedre ping til visse isper i USA en jeg har til en råtten dsl 128k linje i latvia liksom Du kan med andre ord bestemme at du bare vil spille med folk fra Europa Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) fy faen og jeg gleder meg! Kommer garantert til å være det beste multiplayergamet. (ihvertfall på xbox) Endret 1. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 fy faen og jeg gleder meg! Kommer garantert til å være det beste multiplayergamet. (ihvertfall på xbox) Hvorfor skulle det være noe annerledes på PS3? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Iom at jeg bare spiller på xbox, så vet jeg ikke hvilke spill som finnes der ute til ps3 og pc, som ikke finnes til xbox. Derfor jeg kun kan snakke for xbox delen Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) fy faen og jeg gleder meg! Kommer garantert til å være det beste multiplayergamet. (ihvertfall på xbox) Hvorfor skulle det være noe annerledes på PS3? Han mener at det kommer til å være det beste multiplayerspiller til Xbox360, ikke at det kommer til å bli dårligere på PS3. Det han prøver å si er at Xbox360 ikke har gode eksklusive spill som Killzone, Resistance, Socom, Uncharted, MAG, osv Endret 1. november 2010 av tamarin 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nei huff, alt Xbox har er det utrolig dårlige Halo ... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nei huff, alt Xbox har er det utrolig dårlige Halo ... Bra vi er enige Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Xbox får dual login også, altså at du kan spille splitscreen online med to forskjellige brukere. Synd PS3 ikke får det, tyspisk at microsoft bestikker Activision Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I utgangspunktet så ble det fortalt at det også skulle gjelde for PS3, men dette var vist feil og ble trukket tilbake: http://tsardom.net/2010/10/27/call-of-duty-black-ops-treyarch-confirms-dual-psn-sign-in-for-online-split-screen-plus-more/ Andre spill til PS3 (som Resistance 2 og Little Big Planet) skal da ikke ha noen problemer med dette, er det det at det er mer krevende på PS3 som gjør at utviklere ikke gidder å lage støtte for det? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Xbox får dual login også, altså at du kan spille splitscreen online med to forskjellige brukere. Synd PS3 ikke får det, tyspisk at microsoft bestikker Activision Win! 1-0 til xbox. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg