cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har vært vekke fra skolen i 2 uker pga sykdom og vel, det blir ikke akkurat bedre. Det jeg lurer på er om det er noe sånn at jeg mister skoleplassen elns hvis jeg er vekke så og så mye? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Mister ikke skoleplassen med mindre de har veldig sterke grunner til å utvise deg. Noe de ikke har i dette tilfellet. Du kan jo eventuelt dokumentere sykdommen din om de sier noe annet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Jaok, du har jo et godt poeng der. Jeg var vel bare litt morgenparanoid. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skjer med de fleste hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dessuten så har du 10 dager som du kan fjerne av fraværet ditt på slutten av skoleåret, det var 14 dager før men pga den forpulte Kristin Halvorsen, har hun greid å redusere dette. Jeg har null fravær selv, men jeg tenkte på de folkene som bruker dette alternativet. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dessuten så har du 10 dager som du kan fjerne av fraværet ditt på slutten av skoleåret, det var 14 dager før men pga den forpulte Kristin Halvorsen, har hun greid å redusere dette. Jeg har null fravær selv, men jeg tenkte på de folkene som bruker dette alternativet. Gjelder dette ungdomskolen også? Kan man trekke fra hvis man f.eks har vært borte bare 2 timer hver dag i en periode? Og må man ha noe erklæring på dette? Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gjelder dette ungdomskolen også? Kan man trekke fra hvis man f.eks har vært borte bare 2 timer hver dag i en periode? Og må man ha noe erklæring på dette? Gjelder på ungdomskolen også, ja. I fjor var det slik at man kunne trekke fra slik du sier. Nye regler innført i år, gir deg bare rett til å trekke av fraværet ditt dersom du har vært borte lenger enn 3 dager, og samtidig kan vise til legeerklæring. Det var bra de strammet det inn. Maken til slik misbruk som det var i fjor har aldri før vært sett Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Gjelder på ungdomskolen også, ja. I fjor var det slik at man kunne trekke fra slik du sier. Nye regler innført i år, gir deg bare rett til å trekke av fraværet ditt dersom du har vært borte lenger enn 3 dager, og samtidig kan vise til legeerklæring. Det var bra de strammet det inn. Maken til slik misbruk som det var i fjor har aldri før vært sett Lenger enn 3 dager i strekk?, eller totalt 3 dager? Endret 3. november 2010 av NutrL Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lenger enn 3 dager i strekk?, eller totalt 3 timer? Lenger enn 3 dager i strekk... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Du kan være borte mye lengre enn to uker, hvis du personlig ikke kan gjøre noe med situasjonen. Ei i klassen min var vel i Chile i over en måned, pga jordskjelvet. Dette var VG3 Endret 3. november 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå