krisi-stoffer Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hallo ja. Jeg har da tenkt til å kjøpe meg en ny pc etter jule tider. Har aldri hatt en ordentlig god bærbar gaming pc, så tenkte å spørre om litt hjelp her Har av noen av kravene mine. Prisklasse: 7000-10000 Trygg levrandør Hardware er jeg ganske åpen til hva som blir brukt. Helst ikke ha store problemer med lufting. Skjerm som er stor nok til å spille på. 50 cm avstand mellom meg og skjermen(Ca) Hva pc'n børr klare. Kjøre Musikk programm samtidig med spill (Eks. World of warcraft, Call of duty, Fallout new vegas) Jeg har vært å sett litt på alienware, men blir litt for usikker når jeg ser på hardware. Vil også legge til at jeg ikke er en acer fan, har hørt mye om feil ang software og hardware når det gjelder den. Så mitt spørsmål er. Finnes det en pc som kan dekke mine krav? (pris kan tøyes) Mvh Kristoffer Søgård Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hallo ja. Jeg har da tenkt til å kjøpe meg en ny pc etter jule tider. Har aldri hatt en ordentlig god bærbar gaming pc, så tenkte å spørre om litt hjelp her Har av noen av kravene mine. Prisklasse: 7000-10000 Trygg levrandør Hardware er jeg ganske åpen til hva som blir brukt. Helst ikke ha store problemer med lufting. Skjerm som er stor nok til å spille på. 50 cm avstand mellom meg og skjermen(Ca) Hva pc'n børr klare. Kjøre Musikk programm samtidig med spill (Eks. World of warcraft, Call of duty, Fallout new vegas) Jeg har vært å sett litt på alienware, men blir litt for usikker når jeg ser på hardware. Vil også legge til at jeg ikke er en acer fan, har hørt mye om feil ang software og hardware når det gjelder den. Så mitt spørsmål er. Finnes det en pc som kan dekke mine krav? (pris kan tøyes) Mvh Kristoffer Søgård Asus g53jw eller g73jw Msi gx660 Alle tre har bra kjøling, hvor nederst er billigst, men med dårligst skjerm. Prisene varierer mellom 10-12k. Hold deg unna hp:) Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Hallo ja. Jeg har da tenkt til å kjøpe meg en ny pc etter jule tider. Har aldri hatt en ordentlig god bærbar gaming pc, så tenkte å spørre om litt hjelp her Har av noen av kravene mine. Prisklasse: 7000-10000 Trygg levrandør Hardware er jeg ganske åpen til hva som blir brukt. Helst ikke ha store problemer med lufting. Skjerm som er stor nok til å spille på. 50 cm avstand mellom meg og skjermen(Ca) Hva pc'n børr klare. Kjøre Musikk programm samtidig med spill (Eks. World of warcraft, Call of duty, Fallout new vegas) Jeg har vært å sett litt på alienware, men blir litt for usikker når jeg ser på hardware. Vil også legge til at jeg ikke er en acer fan, har hørt mye om feil ang software og hardware når det gjelder den. Så mitt spørsmål er. Finnes det en pc som kan dekke mine krav? (pris kan tøyes) Mvh Kristoffer Søgård Asus g53jw eller g73jw Msi gx660 Alle tre har bra kjøling, hvor nederst er billigst, men med dårligst skjerm. Prisene varierer mellom 10-12k. Hold deg unna hp:) Høres lovende ut Men, hvilket sted vil du ha kjøpt det fra?(Altså hvilken nett butikk?) Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ville kjøpt Asusen fra komplett.no eller dustin.no, og MSIen fra Elkjøp, Amentio eller multicom (Ingen erfaring med amentio eller multicom, men har hørt de skal være ok). Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Herlig Skal ta en grundig titt nå Tusen takk Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå