Arrizol Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei. er det noen som har opplevd at pcn blir HENSIDES treg når man har kalde katoder m lightbus?? Satt inn 2 styk kalde katoder med lighbus og så fort de er på så blir pc kvalmende treg. Dette er da selvsagt løst med å ta ut katodene m lightbus, men vil nå få dette til å fungere likevel. Det er ikke PSUen som er problemet da jeg har en 1000w så POWER er det nok av. Noen som kjenner seg igjen? (Lightbus er en dings som styrer katodene, slå av, slå på eller blinke etter div lyder. så sant de er av så er ikke pcn treg) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Temmelig usikker her, men tenker at det kan være mulig at lightbus'en forårsaker en eller annen interferens. Har du mulighet til å aktivere "Spread spectrum" i bios? Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Forklar gjerne "spread spectrum" for meg.. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Forklar gjerne "spread spectrum" for meg.. Googlet litt, og det ser ut til at du kan glemme denne. Ser for meg ut til at "sread spectrum" har til hensikt å redusere elektro magnetisk støy fra pc'en, og har ikke noe med hvor sårbar den er for det selv. Lenke til kommentar
Arrizol Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Mulig det vil hjelpe å Plassere lightbussen og inverteren lengre fra Hdd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå