schnell Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nytt utseende på alle stativene, og monopoder i nytt materiale. Les mer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Her hadde det vært fint med en link til selve pressemeldingen, og gjerne til Benro sine egne websider. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fett. Da håper jeg på billigsalg av de gamle, ubrukelige modellene. Jeg har lyst på et stativ med utskiftbart hode.. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har pr. idag en Benro travel angel og en "vanlig" Benro monopod. Begge er utmerket til sin bruk, men denne nye kombinerte saken er utrolig fristende. På reiser så blir bare den ene av de tatt med, men ofte så er behovet der for begge typer, så da ville denne passet utmerket. Travel angel'en er "relativt" dyr, men ble kjøpt via tilbud på Fotovideo-klubben til 50% rabatt, så det er lov til å håp på nye tilbud i fremtiden. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 @tomsi42: Skal være behjelpelig med link til noen av de nye produktene: Benro Transformer Travel Angel. Ser Amazon.de regner med 1 - 3 mnd leveringstid og ca 2 000 kr + moms for Benro A2691TB1. Om de kommer på ca 2 500 kr er det meget bra pris, ikke minst når den har et Arca-Swiss kompatibelt hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg