Quaric Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter en laptop, og har funnet en bra gaming laptop som passer for mine krav, men det er én ting jeg er ganske usikker på, og det er størrelsen på laptopen. Jeg skal studere fysikk eller informatikk neste år, og kjøper laptopen med tanke på å bruke den til det, så jeg lurte på om en 17 tommers laptop ville blitt for stort til å bruke på skolen? (Jeg driter i vekt, tenker mest på størrelse) Laptopen jeg vurderer å kjøpe er G73JW Et annen ting jeg lurte på er om det holder med en netbook for disse studiene? Takker for svar:) Endret 1. november 2010 av Quaric Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvis du skal bruke den for å notere på under forelesninger er den for stor. Det ser dumt nok ut med en 13 tommer... Batterikapasitet er også noe du må tenke på. Og hvor mye den bråker (om du tenker å sitte på lesesal) Ellers burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå