willtell25 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 E:\ is not accessible. The request could not be performed because of an I/O device error Fikk denne meldingen på en Western Digital Elements 1,5TB, men når jeg flytter den over til min laptop så er alt som det skal. Problemet startet i helgen, men har aldri hatt det tidligere. Under Event Viewer får jeg opp at det er en ftdisk error: The system failed to flush data to the transaction log. Corruption may occur. disk error: An error was detected on device \Device\Harddisk3\D during a paging operation. Noen andre som har opplevd dette? Eller noen som har tips på hva jeg må gjøre? Funker på min laptop, med Win7 Funker ikke på min PC, med XP Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Prøvd å bytte kabelen? Lenke til kommentar
willtell25 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Prøvd å bytte kabelen? hehe, nei, kom ikke på tanken en gang men det skal jeg sjekke Lenke til kommentar
willtell25 Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut feilen ja! rakk aldri å teste en ny kabel, men det var hovedkortet som tok kvelden. så nå kan jeg få så mye I/O error som bare det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå