Romis Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Jeg trenger virkelig et program til enkel redigering av filmer. Altså ikke net avansert enn å klippe filer og lyd. Jeg har brukt et program Som heter freeDV (tror det het det) men det programmet brukte en halvtime for å rendre et 15 sekunders klipp i 1080p med premium kvalitet. Jeg skal gjøre playthrough's av spill, så jeg må ha noe som er effektivt, samt funker I bakgrunnen uten å irritere fraps. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Hadde virkelig satt pris på ideer/tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ble litt forvirret, men du vil ha et redigeringsprogram? Sony Vegas Pro 9/10 er et veldig bra program til dette. Jeg bruker det daglig til samme formålene du beskriver. Det er litt advansert, men når du lærer deg det grunnleggende (tar ikke lang tid), er det veldig bra. Ser du har en quad cpu, med i5 750 @ 2,6GHz klarer jeg å rendere 15min 1080p på ca 30-35 min 720p går nesten realtime. Trenger du hjelp med det er det bare å spørre her eller på i PM. Tror også Adobe Premiere funker, men har ikke mye erfaring med det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå