Gjest rar? Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ble sammen me dama mi for 6 måneder siden. Vi traff hverandre da hun va 17 og jeg 19. Problemet er at jeg blir plaget av, og synes hennes seksuelle fortid er turnoff. Hun har hatt tidlige kjæreste i sånn ca et halvt år, og hatt ett ONS, før vi ble sammen. Er jeg rar som blir plaget av dette? Hadde selv bare hatt sex med en jente. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva er det som plager deg spesifikt? At hun har hatt sex i det hele tatt eller at det var et ONS? Lenke til kommentar
Gjest rar? Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Begge deler egentlig :S Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Nei det er du ikke! For min del så blir det kanskje en gutte ting, i forhold til at vi vil jo gjerne at dama ikke har kyssa en annen gutt engang. Tror dette er fordi, man føler seg mindre spesiel og syns jo det er litt ekkelt og.. Har selv opplevd det samme, det eneste som du kan gjøre er og bite i det sure eplet og glemme det Hun er med deg nå og det er det du burde fokusere på fokusere på noe annet kan veldig lett ødelegge forholdet.. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ganske normalt å føle seg truet av at kjæresten har hatt seg med andre før. Men det er ikke noe poeng i det. De er sammen med deg nå. Fokuser på det nåværende forholdet, ikke fortiden. Lenke til kommentar
Gjest Replyer Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg synes det strengt tatt er patetisk. Om det reflekterer på mangel av selvtillit eller ønske om å kunne herske over det stakkars mennesket vet ikke jeg, men synes du burde endre holdning iforhold til det. Jeg ville ignorert alt av negative følelser som kommer av din kjæreste sin tidligere erfaring med andre gutter. Mest sannsynlig er det positive erfaringer. Mest sannsynlig angrer hun ikke på de erfaringene med andre gutter. Og mest sannsynlig burde du legge bak deg hele greia og innse at det finnes andre som enten har stor kuk, eller er god i senga, muligens intelligente eller greier og sette sammen et Ikea møbel. Jeg mener at med den tankegangen, fortjener du ikke henne. 4 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tror de fleste gutter tenker slik. Ingen vil tenke på den nydelige dama si med kuken til en annen fyr inni seg, og at han cummer inni henne, selv om det er i fortid. Bare prøv å få inn i skallen din at når hun har sex med deg så tenker ikke hun på x'en sin. Jenter lever seg inn i øyeblikket når de har sex. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ble sammen me dama mi for 6 måneder siden. Vi traff hverandre da hun va 17 og jeg 19. Problemet er at jeg blir plaget av, og synes hennes seksuelle fortid er turnoff. Hun har hatt tidlige kjæreste i sånn ca et halvt år, og hatt ett ONS, før vi ble sammen. Er jeg rar som blir plaget av dette? Hadde selv bare hatt sex med en jente. Jeg er helt enig i at det kan være surt å høre en jævla syttenåring fortelle at hun har hatt sex med fandens tippoldefar i en VW boble utenfor et fjøs. Fortid er noe dritt, spesielt om du selv kun har holdt deg innen forhold, og ikke ligger ute på internett eller noe. Så fortid har definitivt noe å si. Man kan ikke forvente at kjæresten ser bort fra all dritten du har kavet i før, og han/hun burde heller ikke det. Men det du nevner er absolutt ingenting å ta på vei for, hadde hun hatt færre partnere ville det sannsynligvis vært merkeligere. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, du er kanskje litt rar. Å ha hatt sex med to andre gutter er ikke mye i en alder av 17 år. Det er jo fint at hun har litt erfaring fra før av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå