Gjest Xylloxz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 2.5 år. Og alt har nesten vært helt perfekt. Men i den siste tiden ( 3-4 måneder ) har ting vært litt annerledes. I begynnelsen av vårt forhold så var vi veldig mye sammen, stort sett altid når vi fikk muligheten. Vi var begge helt gale i hverandre. Det har vell litt med denne nyforelskesen og gjøre. Jeg er fortsatt like gal i henne. Men det virker bare som at ho ikke er det i meg. Før var det veldig balansert at vi begge spurte om vi skulle finne på noe, og være med hverandre. Men nå er det jeg, jeg, jeg og ja jeg hele tiden.. Det er slitsomt. Det føles som hun ikke vil ha meg lenger, også en god stund siden vi har hatt sex. Og mindre blir det. Hun må liksom gi etter mer synes jeg. Vise at ho elsker meg, sånne småting og detaljer som jeg elsket var at hun tok meg i hånda altid nesten når vi var blandt folk, hun holdt rundt meg, hun kysset meg helt villt, hun tullet med meg mer. Ingen av disse tingene har skjedd i det siste. Jeg spørr meg selv hele tiden, "Er det noe galt jeg gjør, er jeg for kjedelig?" Fordi jeg føler at jeg prøver så godt jeg kan med å vise at jeg elsker henne. Men får liksom ikke nok tilbake. Dette har plaget meg mye i det siste. Og når jeg snakker med hun sier hun bare at : " Jeg har desverre ikke mer å gi, det er alt jeg kan gi deg". Jeg savner hun! Vi hadde en krangel for litt siden, der vi diskuterte dette. Og kom frem til at vi måtte la tiden vise hvordan det går med oss.. Jeg er veldig forvirret. Må også inrømme at vårt forhold har vært veldig kjedelig i det siste. Kanskje vi skal finne på nye ting, krydre forholdet litt mer. Hun er min ungdomskjærlighet siden U-skolen. Vi ble sammen i 10.Klasse og har vært sammen siden da. Jeg er 18 og hun snart 18. Det føles fortsatt som jeg er like forelsket i henne som første gang vi traff hverandre. Mens hun ikke er det lenger. Hun tar aldrig initativ til noe somhelst. Er bare jeg hele tiden. Hva burde jeg gjøre? Det føles som at vårt forhold er på bristepunktet..Begge elsker hverandre. Hjelp meg!! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hei! Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 2.5 år. Og alt har nesten vært helt perfekt. Men i den siste tiden ( 3-4 måneder ) har ting vært litt annerledes. I begynnelsen av vårt forhold så var vi veldig mye sammen, stort sett altid når vi fikk muligheten. Vi var begge helt gale i hverandre. Det har vell litt med denne nyforelskesen og gjøre. Jeg er fortsatt like gal i henne. Men det virker bare som at ho ikke er det i meg. Før var det veldig balansert at vi begge spurte om vi skulle finne på noe, og være med hverandre. Men nå er det jeg, jeg, jeg og ja jeg hele tiden.. Det er slitsomt. Det føles som hun ikke vil ha meg lenger, også en god stund siden vi har hatt sex. Og mindre blir det. Hun må liksom gi etter mer synes jeg. Vise at ho elsker meg, sånne småting og detaljer som jeg elsket var at hun tok meg i hånda altid nesten når vi var blandt folk, hun holdt rundt meg, hun kysset meg helt villt, hun tullet med meg mer. Ingen av disse tingene har skjedd i det siste. Jeg spørr meg selv hele tiden, "Er det noe galt jeg gjør, er jeg for kjedelig?" Fordi jeg føler at jeg prøver så godt jeg kan med å vise at jeg elsker henne. Men får liksom ikke nok tilbake. Dette har plaget meg mye i det siste. Og når jeg snakker med hun sier hun bare at : " Jeg har desverre ikke mer å gi, det er alt jeg kan gi deg". Jeg savner hun! Vi hadde en krangel for litt siden, der vi diskuterte dette. Og kom frem til at vi måtte la tiden vise hvordan det går med oss.. Jeg er veldig forvirret. Må også inrømme at vårt forhold har vært veldig kjedelig i det siste. Kanskje vi skal finne på nye ting, krydre forholdet litt mer. Hun er min ungdomskjærlighet siden U-skolen. Vi ble sammen i 10.Klasse og har vært sammen siden da. Jeg er 18 og hun snart 18. Det føles fortsatt som jeg er like forelsket i henne som første gang vi traff hverandre. Mens hun ikke er det lenger. Hun tar aldrig initativ til noe somhelst. Er bare jeg hele tiden. Hva burde jeg gjøre? Det føles som at vårt forhold er på bristepunktet..Begge elsker hverandre. Hjelp meg!! Glad i, heter det, ikke Gal i. "Henne" er objektsform, ikke "hun" Spøk til side, har vært i akkurat samme situasjon selv da jeg var rundt de 20. Endte med at jeg nærmest prøvde tvinge fram et ultimatum for å få henne til å åpne seg. Det endte med brudd. Enkelte mennesker blir lett og overfladisk forelsket, andre tar det lengre tid med, men der sitter det gjerne dypere når det først skjer. Du får spørre henne om hun synes det er noe vits i å fortsette, om hun er negativ, spør hvorfor. Og etter 2,5 år har du fortjent et ærlig svar, ikke nøy deg med floskler og bortforklaringer. Det er antakeligvis noe eller i verste fall noen hun holder tilbake, og om du ikke får høre hva det er, vil det sitte noen år. TRO meg. Endret 1. november 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Gjest Xylloxz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Takk! Det er det jeg har tenkt og spørre henne om. Jeg har allerede gitt det nok tid. Så jeg gjør det fortest som mulig.Det er bare så kjipt! Det og føle seg uønsket..virker som hun ikke er intressert av meg lenger. Mens jeg derimot er det i hun. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Takk! Det er det jeg har tenkt og spørre henne om. Jeg har allerede gitt det nok tid. Så jeg gjør det fortest som mulig.Det er bare så kjipt! Det og føle seg uønsket..virker som hun ikke er intressert av meg lenger. Mens jeg derimot er det i hun. Det er egentlig lite et internettforum kan gi av råd i slike tilfeller. Du kan ikke spørre oss om hva hun føler for deg og hvordan du tror det vil gå, dog om du virkelig setter deg ned og tenker over, tja, kanskje det siste halvåret, finner du svaret selv. Men for all del fortell hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå