Windoge Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 For ca 1 måned siden kjøpte fruen seg en Sony Ericsson (husker ikke hvilken modell det var) til ca 4000 kr. Etter noen ukers bruk begynte telefonen å slå seg av og på veldig ofte, noe som resulterte i at vi reklamerte på telefonen. For ca 2 dager siden fikk vi beskjed om at telefonen var reparert, men nå har den igjen fått samme problem. Like etter kjøpte et annet familiemedlem en Samsung Galaxy, men nå har den begynt å slå seg at under samtaler. Er dette veldig vanlig på nye mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Ja, det er veldig vanlig at mobiltelefoner kommer med grove feil og vesentlig mangler. Du må slutte å bruke penger på dingsebomsene øyeblikkelig og heller ta i bruk røyksignaler, fløytelyd, semafor eller andre mere pålitelige og billigere former for kommunikasjon. Endret 1. november 2010 av Jonas Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Vil ikke kalle det veldig vanlig, men heller ikke veldig uvanlig. Dagens telefoner har langt flere funksjoner enn det de hadde for noen år tilbake, og da lang flere ting som kan lage problemer for brukeren. Lurt og gjevnlig oppdatere software på telefonen ... selv har jeg sjeldent problemer med telefonene mine. Endret 1. november 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei. Har opplevd dette en del med min Samsung Spica med Android OS. Er dette tilfellet for de telefonene du nevner også? Har irritert meg grønn på dette, og vurderer uofisiell firmware med håp om at dette kan løse problemet. Annet problem er at batteriet tappes fort. Som "kur" har jeg vært nøye på hvilke apps jeg installerer - og å ha lader tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå