ÅdneD Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) http://farm5.static.flickr.com/4151/5171313427_82ca4849ac_z.jpg Oi. Eit frå meg: Endret 13. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Masse fint her folkens. Tråden er kos men nå skal den i mine innlegg. Gleder meg sykt til C-stand dukker opp i posten. Er så sable irriterende å klone vekk den stanga som går tverss gjennom portrettene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Fra dagens tur 15 grader i skyggen var trivelig Endret 13. november 2010 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Knallbra! Spesielt det første var nydelig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Masse fint her folkens. Tråden er kos men nå skal den i mine innlegg. Gleder meg sykt til C-stand dukker opp i posten. Er så sable irriterende å klone vekk den stanga som går tverss gjennom portrettene mine Fordi du klarer ikke fotografere portretter uten en bomstang ? :=/ Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Masse fint her folkens. Tråden er kos men nå skal den i mine innlegg. Gleder meg sykt til C-stand dukker opp i posten. Er så sable irriterende å klone vekk den stanga som går tverss gjennom portrettene mine Fordi du klarer ikke fotografere portretter uten en bomstang ? :=/ Skjønte heller ikke denne. Man må ikke plassere blitsstativet midt i søkeren Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Haha! Det e like før eg ler Synes bom er praktisk ved f.eks gruppebilder. Og ja, kloning var en spøk. Endret 14. november 2010 av Inc Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det var fett RasmusKRiis. Liker snittet, koposisjonen og ikke minst fuglene.. Helt enig - meget flott komposisjon. Takk Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Utrolig stilig det der, Rasmus. Noen familiemedlemmer. 1 Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt bilder av nyanskaffelsen Profile by Dime a dozen, on Flickr Clasp by Dime a dozen, on Flickr Crown by Dime a dozen, on Flickr Bezel by Dime a dozen, on Flickr Rolex 116000 by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) http://farm5.static....2ca4849ac_z.jpg Et absolutt nydelig bilde! Samme med klokkebildene rett over her! Og så kommer kveldens to mørke fra meg. Øvde meg litt på panoreringer ned mot 1/20sek: CRJ-900 fra SAS Og en Boeing 737-505 fra SAS (en gammel Braathens maskin) Endret 14. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Likte godt det siste bildet ditt olelovold Og Bullit, klokkebildene dine er en fryd for øynene! spesielt det nederste Endret 14. november 2010 av Pjotter Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fredagen (12.11.10) går inn i historiebøkene som en av de beste dagene siden nitten pil og bue for oss badende på jæren. Alle årstidene var representert på en dag, og utrolige lysforhold! 5 timers dag redusert til 3 snapshots Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt bilder av nyanskaffelsen Supre bilder. Du har kanskje allerede vært innom denne linken for inspirasjon? Har du vurdert å anskaffe eller lage en klokkeholder -- hadde vært flott å se noen bilder av klokkene i "oppreist" stilling også, spesielt siden du allerede har så godt grep om det tekniske. Forøvrig hyggelig å se at du også kaster blikket ditt på Sveitsiske klokker også, ikke bare tyske Her i Genève er det mye lekkert å se på i vinduene hos urmakerne og juvelerene i sentrum. Skulle gjerne hatt en Hublot eller en Blancpain, dessverre koster slike stort sett det samme som en ny familiebil... Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Endret 14. november 2010 av Pjotter Lenke til kommentar
Breni Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et lite portrett av faren min Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt bilder av nyanskaffelsen Supre bilder. Du har kanskje allerede vært innom denne linken for inspirasjon? Har du vurdert å anskaffe eller lage en klokkeholder -- hadde vært flott å se noen bilder av klokkene i "oppreist" stilling også, spesielt siden du allerede har så godt grep om det tekniske. Forøvrig hyggelig å se at du også kaster blikket ditt på Sveitsiske klokker også, ikke bare tyske Her i Genève er det mye lekkert å se på i vinduene hos urmakerne og juvelerene i sentrum. Skulle gjerne hatt en Hublot eller en Blancpain, dessverre koster slike stort sett det samme som en ny familiebil... Er du i Geneve? Heldiggris! Min første kjærlighet var Rolex og har alltid vært (har vel hatt 10 av de nå ) Men det er mange faktorer som er med i kalkulasjonen ved et nytt klokkekjøp. Har ikke sett den nettsiden før så takk for den! En blancpain fifty fathoms hadde jo vært toppen av lykke! Bare synd jeg ikke har håndledda til en slik.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et lite portrett av kjerringa, tatt med min nye 28mm. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) massiv støyreduksjon? En blancpain fifty fathoms hadde jo vært toppen av lykke! Bare synd jeg ikke har håndledda til en slik.... Kva meiner du med det? Googla den, finaste klokka eg har sett. Endret 14. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt høststemning fra Gressvik ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå