Nautica Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skutt med polafilter; Hvilke refleksjoner var det å endre der? Hva endret seg i det du vred på polafilteret? Det lille glimtet i øynene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det var reflekser i smykkene hennes i fra en stor golvlampe som står til høyre for henne, samtidig så forsvant skinnet i fra blitsen i fra ansiktet. Filteret er vridd 90 grader. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Pola filter på portretter er snedig og har masse positiv effekt ! Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har begynt å bruke kameraet som ett påskudd for å komme meg mere ut, sålangt fungerer det flott, bilder blir det også: Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Siden jeg er altfor sløv til å gå utendørs for å ta bilder, blir det litt flere klokkebilder Nye reimer må jo prøves ut Sinn 656 by Dime a dozen, on Flickr Doxa by Dime a dozen, on Flickr Sinn 256TY by Dime a dozen, on Flickr Sinn 656 on Perlon by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Pola filter på portretter er snedig og har masse positiv effekt ! Stort sett overalt hvor det er reflektert eller på annen måte polarisert lys er polafilter gøy! Det er også helt genialt til produktbilder! Husk også den mest tilgjengelige lyskilden hvis du skal ha polarisert lys - stort sett enhver av dagens pc/tv-LCDskjermer stråler polarisert lys. Hmm - for backlighting hvor lyskilden ikke skal synes - burde det ikke bare være å sette modellen foran en lysende pc-skjerm, sette på polafilter og rotere så den lysende skjermen ser svart ut? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Mot Sør Sigma 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM|10mm|f/13|1/1.3sek. Endret 7. november 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Fikk kommet meg ut å prøvd noe av det lille utstyret jeg har Jeg tok med Panasonic LX5, GF1 med Sony SAL 50/1,4 og LVF1. JPG filer rett fra kameraetene. En eller to er gjort noe med, resten er original. A Lumix Walk Endret 7. november 2010 av Haandværkaren:-/ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Regestranda mot Ølberg: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 På tide jeg får denne tråden inn under mine innlegg, så jeg tok meg et kamera i dag og tok meg en spasertur. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nydelig bilde Lynx, tror du har truffet med det meste her. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Tatt med 70-200L 2.8 is usm Cat by Bjørnli Foto, on Flickr Endret 7. november 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) From Africa and Scotland Endret 7. november 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nydelig bilde Lynx, tror du har truffet med det meste her. Takker! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 2 bilder av bikja vår som er drittlei bikja til kusina til dama som alltid vil leke Stop bugging me! by Bjørnli Foto, on Flickr Stop bugging me! by Bjørnli Foto, on Flickr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fantastiske uttrykk du har fanget der! For en historie! :D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 From Africa and Scotland Liker afrika bildet - fikk aldri til et fuglebilde selv da jeg var der. Bra proposjoner mellom treet og fuglen. Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hommelvik i Sør Trøndelag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå