deaktivert443556 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sier meg enig i den. Likte først det nedeste bildet, så la jeg merke til at det øverste er tatt på samme sted. To totalt forskjellige bilder uten å flytte kameraet. Kult. Et kjapt portrett med innebygd blits. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Den frossne bekk Endret 30. november 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vilt bra, KSolfjeld! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Var på jakt etter isbelagte steiner i ettermiddag, men sola hadde visst gjort sitt så det meste var vekk. Noe is var det derimot igjen: Endret 29. november 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Min mor. Lys(+sb-28 i taket): Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Nice shots Audi! Ett til fra dagens session: Icy Shapes Endret 30. november 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Flotte landskap, Kenneth og Audi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvilke lyssettinger bruker du her? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er dette bildet etterbehandlet eller er det lyssettingen? Ansiktet ble litt for perfekt syns jeg. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) I Aberdeen, lekte litt med abstrakte bilder før det ble lyst. Endret 29. november 2010 av Epp 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvilke lyssettinger bruker du her? Prøver og gjette litt jeg En paraply bak fotografen litt til siden,baklys og en reflektor nedentil i front opplyst av en blits på venstre side. Endret 29. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Prøver og gjette litt jeg En paraply bak fotografen litt til siden,baklys og en reflektor nedentil i front opplyst av en blits på venstre side. Gjetter du eller ser du det på refleksen i øynene? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvilke lyssettinger bruker du her? Prøver og gjette litt jeg En paraply bak fotografen litt til siden,baklys og en reflektor nedentil i front opplyst av en blits på venstre side. Ikke helt. Lyst opp bakgrunn naturligvis. Så beautydish litt over modell mot kamera pekende skrått nedover (hvor høyt vises av catchlight på øyet og skygge på haka). Så brukte jeg en reflector rett nedenfor for å lyse opp skyggepartiene. Laget en ny utgave som jeg personlig ikke liker like bra; men lov å prøve med litt variasjon. Edit: Av catchlight og nesa kan man se at beautydish står litt mot venstre. Bildet er tatt med 200mm, så om jeg hadde lyskilden bak meg burde den både vært ekstremt svær (jeg er ikke så liten, samt 200mm betyr at man står ganske langt unna; som ville gitt mye hardere lys. Endret 29. november 2010 av TGB Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Laget en ny utgave som jeg personlig ikke liker like bra; men lov å prøve med litt variasjon. Syns denne ble renere og bedre. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Laget en ny utgave som jeg personlig ikke liker like bra; men lov å prøve med litt variasjon. Syns denne ble renere og bedre. Joda, renere er den. Men man ender fort i grenseland for "syntetisk" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Prøver og gjette litt jeg En paraply bak fotografen litt til siden,baklys og en reflektor nedentil i front opplyst av en blits på venstre side. Gjetter du eller ser du det på refleksen i øynene? Øynene og skyggene Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tredje og siste utgave Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Thanx olelovold og ÅdneD! Lenke til kommentar
brk Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Et lite astro bilde, består av 7 eksponeringer lagt sammen i deep sky stacker. Edit; noen som vet hva den sterke lyskilden i nedre venstre hjørne er? du mener hvilken galakse det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå