Lungemannen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Fikk en ide da jeg bladde i biltema katalogen i dag. Hva med å bore hull i toppen av kaabinettet og sette inn en sigarett tenner. DEt bør jo gå greit, da det elektiske anlegget i bil er 12V og tenneren er beregnet for dette. Da kan jeg lade mobilen via pcen!! konge. bilder hvis det blir noe av... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Var en som hadde gjort det her, for ei lita stund siden.. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det finnes sigaretttenere laget til pc. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 kjipt da. Ikke vits å gjøre det hvis det er gjort fra før av... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det skal vist finnes ,obillader for å sette i usb´en... clas har det kanskje.. men da er jo ikke gleden med å modde litt tilstede da. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 kjipt da. Ikke vits å gjøre det hvis det er gjort fra før av... du gjør jo det ikke for å være den første ,men for at du skal få bruk for det Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 nemlig, er det nyttig så gjør det! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Det er vel strengt talt ikke nyttig... Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har hørt om mobilladere som man bruker rett i stikkontakten, 220v.. :wink: Har man strøm til PCen så har man jo somregel en stikkontakt i nærheten! Men helt seriøst så er det jo ingen problemer med å montere inn et 12v uttak på PCen, men hva nå enn det kan brukes til lurer iallefall jeg på???? :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har hørt om mobilladere som man bruker rett i stikkontakten, 220v.. :wink: Har man strøm til PCen så har man jo somregel en stikkontakt i nærheten! Men helt seriøst så er det jo ingen problemer med å montere inn et 12v uttak på PCen, men hva nå enn det kan brukes til lurer iallefall jeg på???? :o Kjølebag m/ peltier! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 d ække no problem å montere en sigarettenner på pc`en. Du bare loder ledningene fra sigratettenneren fast til en 4pins molexkontakt. Sigarettenneren borer du bare fast i kabinettet et sted. En kompis kjører colakjøleskapet sitt på sitt q-tec 400w psu via sigarettennener. Kjøleskapet trekker 8amp, mn ikke no problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå