Jensman Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er nå 4 år siden jeg forlot VGS, og har vært i militæret og folkehøyskole i mellomtiden. Nå jobber jeg i Oslo som fast ansatt, men jeg vil videre! Jeg har sett etter måter for å ta opp økonomi-faget fra Allmennefag VG1, men jeg ser ingen nettsider som tilbyr meg å ta opp det faget. Jeg ønsker å ta opp både økonomi og biologi med eksamen. Et annet problem er jo at det ikke er nok med å lese økonomi-boka, idet man må kunne bruke f.eks excel osv. Er det noen som har noen gode råd til meg? Jeg har så lyst til å bli ferdig med dette, men det er ganske demotiverende når det er så mye styr for å ta opp ett fag... Lenke til kommentar
operg Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du bare vil ta eksamen i faget og få en ny karakter på vitnemålet ditt, kan du melde deg opp her: https://www.privatistweb.no/prweb/start.action Dette koster ca. 700 kr. Hvis du vil ha undervisning i faget, tilbys dette av bl.a. Sonans og Akademiet. Dette koster flere tusen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå