Gå til innhold

Trenger Ny Pc som er rundt 4-6 K som klarer å kjøre wow !

bjorknes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, skal ikke mye til for å kjøre wow!

Jeg har hatt min laptop i snart 3 år, kjører wow med 50-60 fps de fleste steder, ingen hakking eller lagging...

Min laptop kostet 6000 kr ny, nå koster den ca 3-4 k.... du får deg en ganske bra laptop til en 5k som kjører wow glatt!

Hvis du ska ha en stasjonær pc så anbefaler jeg deg til å kjøpe pakkeløsning fra komplett..De har pakkeløsninger fra 3,5 og helt opp til 8 k, alle ska etter min vurdering kjøre wow.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min laptop i snart 3 år, kjører wow med 50-60 fps de fleste steder, ingen hakking eller lagging...

Min laptop kostet 6000 kr ny, nå koster den ca 3-4 k.... du får deg en ganske bra laptop til en 5k som kjører wow glatt!

Hvis du ska ha en stasjonær pc så anbefaler jeg deg til å kjøpe pakkeløsning fra komplett..De har pakkeløsninger fra 3,5 og helt opp til 8 k, alle ska etter min vurdering kjøre wow.

takk men har du noen tips eller lenker til kordan pc bærbar helst

Lenke til kommentar

takk men har du noen tips eller lenker til kordan pc bærbar helst

ikke for skryte av egen type bærbar, men har selv Acer, den jeg forklarte istad, og er supert fornøyd..Anbefaler denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599194

Helt grei pris og MYE pc for penga. Er noen hakk bedre en min bærbar og da er det garantert at du kan kjøre wow uten noen slags lagg eller hakking.

Kjenner flere som har brukt HP og Asus, de gikk i stykker etter for mye gaming, ble for varm osv. Sier ikke at andre merker er dårligere, kanskje de bare var uheldige, med Acer bruker jeg og en del kompisser som spiller wow og litt mer krevende spill og våre bærbare har ikke noe slags trøbbel enda etter 3 år!

***Den bærbaren jeg har nå har et GeForce ' 9300m Gs, 256 mb kort, Intel Pentium Dual-Core Inside, middels bra prosessor....Kjører wow på high detail uten lagg...Den bærbaren jeg linket over er LANGT bedre enn min, så det er en garanti for at du kan kjøre wow på den.

Endret av tomkrugis
Lenke til kommentar

Hei, jeg må bare si jeg er litt kritisk til svarene over, jeg har en bærbar, 9600m GT 512MB videokort, dual core 2ghz prosessor, og den kan man ikke raide 25mans med, iallefall ikke for 3/4 år siden, da jeg sluttet, (og jeg tviler på at kravene er mindre nå)

Jeg vil også anbefale Acer, har hatt den i 2 år nå elns, og ikke et eneste problem! Den blir litt varm noen ganger, men det går ikke utover den virker det som, har aldri hatt den på service eller formatert hardisk eller noe, men virker bra enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...