Gå til innhold

forslag til navn på blogg?

Fluehue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nåja, om 5 timer gåing, 15 timer venting og 5 sekunder skyting samt avslutning av dagen med 5 timer karskdrekking og pølsegrilling er mest dreping av dyr eller friluftsliv generelt det vet nå ikke jeg.

Hva med

Trønderlags tjuvjakt, barmarkskjending og karskdrekkingslags offisielle blog

Er hva jeg hadde kalt min uansett :whistle:

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Benekter dere at dreping av dyr er en viktig del av jakt? Da kan dere likevel plukke blomster.

Viktig del ja, men minst like viktig er kameratskap og naturopplevelser.

Ikke alle som er så like interessert i blomster vettu :tease:

edit: forsåvidt synes jeg animalmurderer er ett greit navn da det tiltrekker oppmerksomhet/folk husker det men man dytter vel samtidig vekk en del potensielle lesere også.

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Jakt = la oss nyte naturen ved å drepe den

idiot! du vet ingenting om jakt! jakt er ikke satt opp av regjeringer for at noen synes det er gøy. men for å regulere mangfoldet. hvis det blir altfor mye f.eks elg så går det hardt ut i form av beiteskader og kollisjoner.

Lenke til kommentar

idiot! du vet ingenting om jakt! jakt er ikke satt opp av regjeringer for at noen synes det er gøy. men for å regulere mangfoldet. hvis det blir altfor mye f.eks elg så går det hardt ut i form av beiteskader og kollisjoner.

Vi har et problem, la oss løse det med å drepe ting, altid en god ide, mange mennesker har hatt lignende tanker og det ender aldri bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har et problem, la oss løse det med å drepe ting, altid en god ide, mange mennesker har hatt lignende tanker og det ender aldri bra.

for det første så så dreper man ikke en ting.

så åssen mener du at man skal få det regulert? det er ikke nok med naturlig død lenger etter alt som har forandret seg sammen med menneskene

+ at når man jakter så hjelper man dyrene (ihvertfall de som overlever) iform av større områder per dyr som gir med mat, det blir færre påkjørsler og Mindre beiteskader. vet du at det er nesten umulig å få opp furuskog nå pga beiteskkader om vinteren?

Endret av Fluehue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...