phpnuke Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei, jeg ser at maskinen min har DVI-I kontakt, samt skjermen min (Samsung SyncMaster T220) også har tilgang til DVI-I. Har forsøkt å koble til, men får ikke bilde på skjerm. Er grønn på området, men må jeg gjøre noe spesielt for å få signal på skjermen av en DVI-I ledning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skjermen har antagelig en knapp som velger om du skal bruke DVI eller VGA? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei, faktisk ikke. Har forsøkt å slå av maskin/skjerm og, men funker ikke. :S Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Lastet ned manualen fra Samsung. Der står det at det er 5 knapper på siden, og den nest nederste er merket SOURCE. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Ja, det er sant. Den søker da Analog/Digital. Men den finner fortsatt ikke den. Eneste som er er at når VGA og er i, så går den på analog. Men er ikke DVI digital? Får uansett ikke signal med bare DVI. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå