Gå til innhold

Yamaha-reciveren tok kvelden

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har en Yamaha reciever for 5.1-anlegg. RXV461B.

Hadde den på fest, spilte på nivå +6 i ca 5 timer. Da skrudde den seg av... Skjente på den at den var ganske varm.

Dette har skjedd noen ganger før, men da har det stort sett vært mulig å skru den på igjen ganske med én gang.

Det er en viss mulighet for at det har skjedd en kortslutning mellom høyttalersett B, ettersom disse ledningene lå ganske inntil hverandre (ikke koplet til høyttaler). Men uansett burde det vel være en sikring som slo ut?

Finnes det noen sikringer som jeg kan bytte ut, eller blir jeg nødt til å reklamere?

På forhånd: Takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har en Yamaha reciever for 5.1-anlegg. RXV461B.

Hadde den på fest, spilte på nivå +6 i ca 5 timer. Da skrudde den seg av... Skjente på den at den var ganske varm.

Dette har skjedd noen ganger før, men da har det stort sett vært mulig å skru den på igjen ganske med én gang.

Det er en viss mulighet for at det har skjedd en kortslutning mellom høyttalersett B, ettersom disse ledningene lå ganske inntil hverandre (ikke koplet til høyttaler). Men uansett burde det vel være en sikring som slo ut?

Finnes det noen sikringer som jeg kan bytte ut, eller blir jeg nødt til å reklamere?

På forhånd: Takk =)

I og med at du allerede har skjent på den er det nok bortkastet å reklamere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...