MagnusW Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg er ute etter en ny laptop til studiene. Jeg vil at den skal være relativt liten, men med et godt tastatur. Den bør også ha en relativt rask prosessor. De minste nett-PCene er derfor ute av bildet. De jeg har sett på er bl.a. Asus UL30A og ASUS UL30VT. Jeg har også sett på Lenovo IdeaPad U160 og noen andre fra Lenovo. Denne er 11", men det ser ut som den kanskje har et ok tastatur allikevel. Hva tenker dere om disse? Er det eventuelt andre jeg bør ta en titt på? Endret 31. oktober 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du utelukker et par gode kandidater ved å sette grensa på 6k, selv hadde jeg tatt en titt på asus U35JC, den har mye raskere CPU enn low-volt prosessorene i de andre du nevner. Finnes med 2 batteristørrelser, minste koster ca 6400,- største koster ca 6900,- Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Har du link til den som koster 6400 kr? Finner bare en til 7000 kr. Det kan være aktuelt å gå noen hundre kroner over 6k, men da bør noen komme med gode argumenter for hvorfor. EDIT: Ja, jeg fant den på komplett. 6350 kr er en grei pris. Men hva er bedre med denne kontra de andre? Endret 31. oktober 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå