Seig2 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hei, jeg er på utkikk etter overnattingsmuligheter i Sveits... for en 5-10 dagersperiode i Januar eller Februar.. Jeg har noen ønsker eller "kriterier": Forholdsvis rimelig overnatting, har ikke behov for veldig høy standard Må ha stabil internett/Wlan-oppkobling (viktig! pga jobb) Kort avstand til bra turmuligheter (sommer/vinter): liker å gå langrenn på vinteren og fjellturer/toppturer om sommeren En fordel om det er forholdsvi greit å komme til/fra.. mht. tog/fly osv Takker for alle råd og tips! :-) Endret 31. oktober 2010 av anselmo Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Så "rimelig" og "Sveits" i samme setning. Måtte bare sjekke om det var en spøk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Så "rimelig" og "Sveits" i samme setning. Måtte bare sjekke om det var en spøk. One up. Hvis du er interessert i ski så er Verbier, Zermatt og Saas Fe gode alternativer. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Nettopp derfor jeg lurer på om det faktis èr mulig å i det hele tatt finne billig overnatting ;-) standard spiller ikke så stor rolle. Jeg er interessert i langrenn/turer på fjellski.. kanskje ikke så mye alpint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå