SmurfKid Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Halla Smurfkid her.. Jeg har et kjempe problem. jeg bruker dette programet som heter ZMA. til og lage et minecraft server multiplayer.. men jeg får det ikke til og funke.. Det er bare dette problemet jeg får.. Bilde er der nede... TRENGER HJELP!!!!!!!!!!!!!!! FORT Endret 31. oktober 2010 av SmurfKid Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 beklager, men, hæ? regner med at du kan gjøre sånn som i denne guiden: http://www.zicore.de/wiki/index.php/Setting_up_a_Server Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Halla Smurfkid her.. Jeg har et kjempe problem. jeg bruker dette programet som heter ZMA. til og lage et minecraft server multiplayer.. men jeg får det ikke til og funke.. Det er bare dette problemet jeg får.. Bilde er der nede... TRENGER HJELP!!!!!!!!!!!!!!! FORT DER FIKK JEG TIL BILDE SVAR FORT PLISSS... Endret 31. oktober 2010 av SmurfKid Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Du kan prøve å avinstallere og gjøre alt på nytt hvis ingen andre kommer med gode forslag, da vet du jo at du ikke har gjort noe galt prøv guiden. ## quote av slettet post fjernet av ilpostino ## Endret 1. november 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå