theda9el2k Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Har kjøpt nye høyttalere som skal monteres i dørene på min mercedes c220 99-modell. De nye høyttalerne er litt for dype, og tar i mot noen plastriller i bakkant. Bak disse rillene er det god plass. Kan noen tenke seg hva slags funskjon disse har? Kan jeg fjerne dem slik at jeg får plass? Bilde: Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du mangler overgangsringer for W202 i fordørene: Problem løst. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen tenke seg hva slags funskjon disse har? Kan jeg fjerne dem slik at jeg får plass? Rillene er flate og vinklet slik at vann som måtte dryppe ned fra høyere oppe i døra ikke skal kunne treffe høyttalerne. Ergo bør de ikke fjernes. Kjøp ringene Transmedia linket til Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har lagd en overgangsbrakett i forb. med et prosjekt jeg har ved høgskolen i narvik. Med denne montert på, mangler jeg et par millimeter bare. Når jeg tok ut de gamle høyttalerne var de våte i bakkant, så de rillene funket nok ikke så godt. Hva om jeg erstatter med plast? (den siste her er tweeterholderen som skal stå ved a-stolpen) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan gjøre det, eller bruke det meste som tåler vann. Bare ikke tett hele baksiden, høyttalerne skal spille i hele døren (dør bør dempes!, og dempemateriale kan ofte brukes til regnbeskyttelse også). Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Har fått det til å passe nå, uten å fjerne rillene! Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå