Noxious Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har tenkt å kjøpe et headset men jeg har ikke peiling på lyd. Hva anbefaler dere? Det blir en invistering, regner med at det kommer til å koste litt. Jeg vet at det finnes en del emner om dette fra før, men jeg foretrekker å lage min egen post når jeg har et spørsmål. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Om det er uten mic. du mener: Har tatt et par runder og hørt på. Koss PortaPro er ganske bra. Stort sett det aller meste under den prisen holdt ikke mål. Endte til slutt opp med Grado SR-60. Stiv pris. Men de er styggbra på allslags musikk og fungerer i tillegg med en walkman. De blir for klumpete om du skal ut å jogge, og pga at det er en såkalt åpen løsning slipper de igjennom for mye støy om de skal brukes på steder med ekstra mye leven. Til "vanlig" bybruk fungerer de veldig bra og til dataspill er de helt rå. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg bruker Koss ur-30 og kan ikke si meg annet enn meget fornøyd. Dekker hele øret, og stenger ute en god del bakgrunnsstøy, så du slipper å skru volumet opp til du får vondt i ørene. Det er behagelig å ha på lenge om gangen, for det har deilige myke puter som ikke klemmer hardt rundt ørene. Det kan enkelt "klappes sammen" slik at det er mindre utsatt for skade om du skal pakke det ned i en bag eller lignende Livstidsgaranti! Og viktigst av alt: Det er naturligvis fantastisk lyd i dem! Kosta 599,- på HiFi-klubben. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Om det er uten mic. du mener:Har tatt et par runder og hørt på. Koss PortaPro er ganske bra. Stort sett det aller meste under den prisen holdt ikke mål. Endte til slutt opp med Grado SR-60. Stiv pris. Men de er styggbra på allslags musikk og fungerer i tillegg med en walkman. De blir for klumpete om du skal ut å jogge, og pga at det er en såkalt åpen løsning slipper de igjennom for mye støy om de skal brukes på steder med ekstra mye leven. Til "vanlig" bybruk fungerer de veldig bra og til dataspill er de helt rå. Hva koster Grado SR-60, og hvor kjøpte du de? Hadde vært litt interesant og vite, i tilfelle jeg fikk veldig lyst til å kjøpe noen skikkelig bra hodetelefoner en gang. En kamerat av meg har Grado-hodetelefoner, mulig det er de han har. Har ikke sett de, men han sier at de er veldig bra. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg bruker Koss ur-30 og kan ikke si meg annet enn meget fornøyd.Dekker hele øret, og stenger ute en god del bakgrunnsstøy, så du slipper å skru volumet opp til du får vondt i ørene. Det er behagelig å ha på lenge om gangen, for det har deilige myke puter som ikke klemmer hardt rundt ørene. Det kan enkelt "klappes sammen" slik at det er mindre utsatt for skade om du skal pakke det ned i en bag eller lignende Livstidsgaranti! Og viktigst av alt: Det er naturligvis fantastisk lyd i dem! Kosta 599,- på HiFi-klubben. jeg også har dette og vil bare anbefale det Jeg fant det til 399,- på en eller annen cd-butikk.....(freerecordshop tror jeg det var) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva koster Grado SR-60, og hvor kjøpte du de? Kjøpte dem på Oslo HiFiCenter til 1250,-. Godt mulig de er billigere andre steder (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 vet ikke men eg sverger til philips backphone på disse går bøylen bak og hviler på nakken i stede for oppå hode, gode til walkman og spilling, det synes eg men det er en smaks sak Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg kjøpte KOSS UR-15 nå nylig, og jeg er veldig fornøyd. Disse kostet kun 398,- Og de holder for meg. Du får UR-40 Modellen for 700,- de skal være geniale :wink: Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du får UR-40 Modellen for 700,- de skal være geniale :wink: Hvor da? :o Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Koss absolutt.. beste kvalitet av headsett.. Bruker en enkel nå. Koss - cs 100. Utrolige bra kvalitet. livstidsgaranti i tillegg. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Koss absolutt.. beste kvalitet av headsett..Bruker en enkel nå. Koss - cs 100. Utrolige bra kvalitet. livstidsgaranti i tillegg. Enig med at de er best når en tenker på headsett, men kommer en over på hodetelefoner, derimot, da finnes det ikke noe merke som er bedre enn grado! link: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=39 <---alle disse er bra! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har et Philips HP840 sjøl, kosta vel ca 500, og sjøl meiner eg dei har vanvittig bra lyd! Er ganske digre riktignok, så det er ikkje noke du går på gata med Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du får UR-40 Modellen for 700,- de skal være geniale :wink: Hvor da? :o Expert. Hva er forksjellen på Hodetelefoner og Headset? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du får UR-40 Modellen for 700,- de skal være geniale :wink: Hvor da? :o Expert. Hva er forksjellen på Hodetelefoner og Headset? Hodetelefoner har ikke mic. headsett har mic Lenke til kommentar
lobster Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Grado er dritbra. Har selv ett par GradoLabs SR-325. Skal du "bare" spille dataspill og høre MP3 er det ikke så farlig hva du velger. Lager du musikk bør du derimot ha noe som spiller hele frekvens båndet. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Grado er dritbra.Har selv ett par GradoLabs SR-325. Skal du "bare" spille dataspill og høre MP3 er det ikke så farlig hva du velger. Lager du musikk bør du derimot ha noe som spiller hele frekvens båndet. Jeg kunne godt tenke meg de til å høre på mp3 jeg da... Bruker du forresten egen forsterker til dem? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Nei, du behøver ikke egen forstrerker til disse, slev om de er kraftige. Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ikke kjøp et på clas ohlson! Gå og se litt i cd butikker, jeg har et fra freerecord shop og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du får UR-40 Modellen for 700,- de skal være geniale :wink: Hvor da? :o Expert. Hva er forksjellen på Hodetelefoner og Headset? Hodetelefoner har ikke mic. headsett har mic takk. :wink: Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Koss ur-30 koster kr.549 på www.oslohificenter.no koss ur-20 er helt lik ur-30 bare at den første kan klappes sammen for å ta med. Ur-20 har bedre isolation og er mer behagelig å ha på enn ur-40 og ur-15. Ur-20 er på tilbud akkurat nå på Free Record Shop i Oslo til bare kr.299!! Mye. mye, mye, mye for pengene!! Løp og kjøp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå