Gå til innhold

Få junior Buzz på PS3?

Anbefalte innlegg

Lest om flere som har Junior Buzz på sine ps3, og vil svært gjerne ha dette her i hus.

Så da kjøpte jeg Jungel Party i PS Store, men dette er jo en amputert utgave av spillet og er bare tull. Her fulgte det med 5 forskjellige øvelser, og da blir både voksne og barn veldig raskt lei.

Det stod ikke noe om at der bare var fem øvelser i beskrivelsen på spillet, så føler meg her direkte lurt med mitt kjøp.

Uansett, kan noen forklare hvor de har kjøpt de forskjellige Junior Buzz spillene til PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står klart og tydelig i tekstbeskrivelsen om spillet at de kun unneholder 5 forskjellige øvelser. Dette gjelder alle junior Buzz versjonene som man kan laste ned fra PS Store. Det er dessverre de eneste versjonene som eksisterer for PS3. Dersom du ønsker hele spillene må du kjøpe PS2 versjonene men de får du kun spilt av på første generasjon 60GB PS3, som har støtte for PS2.

Lenke til kommentar

Står ikke under beskrivelsen på alle spillene nei.

Utdrag fra PSN angående Buzz Junior Dino

"Hygg deg med supermorsom knappetrykking sammen med fire helsprøe små dinosaurer og en gjeng komiske huleboere.

Ta kontroll over fire freidige, små dinosaurer som utforsker verden rundt seg i en rekke spennende minispill hentet fra knallsuksessen på PlayStation 2.

Vennskapelige konkurranser og sprøe spillopper står på timeplanen når de freidige dinosaurene deltar i mange ulike energiske minispill som passer like godt for barn som for foreldre.

Bli med på alt fra T-Rex-ridning til gokartkjøring i gjørme, og ikke minst isfiske og "spis så mye du orker"-konkurranse."

I tillegg står det virkelig "Full Game" i tittelen på spillet, noe som igjen tyder på at dette er hele spillet og ikke en demo som en må betale for.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...