MartinGM Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har selv online.no 1024/256 "kontantkort 30 gigg" abbonoment og ville ALDRI bestillt det igjen. Hvorfor du skal velge Tele2 og ikke online.no?? Telenor leverer 1024/256 til 549 kr/mnd men her er det kun 30 gigs pr. måned. Skal du ha fri nedlastning koster det 749 kr/mnd. Tele2 koster 539 kr/mnd for FRI nedlastning. Telenor er ET SANT HÆLVETE å få flere enn en maskin på nett av gangen. Og HVIS du tilslutt får det, er det via NAT router som uansett bare gir deg EN ip ut mot verden. Du kan ikke kjøre f.eks. ftp eller web server eller IDENT på mer enn EN maskin på lokalnettet. Tele2 gir deg 3 dynamiske IPer pr. abbonoment. Det vil si at du kan logge på med 3 forskjellige maskiner av gangen og alle vil kunne leve "fritt" på internett. Der jeg bodde før hadde jeg NGT og med deres høyere sendehastighet er nok det adsl leverandøren jeg helst ville valgt. Desverre leverte de også et tilbud med EN IP via router. Men man kan ikke få ALT her i verden. NGT eller Tele2. Ihvertfall ALDRI mer telenor. Jeg vurderer faktisk å skifte til tele2 enda det er 1000 spenn i etableringsavgift. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hva med bluecom eller tiscali? De leverer ganske gode tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå