norgi Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Da skal det bli ny Tv. Har budsjett på 5k og vil helst har noe med 50", jeg veit dog ikke om det bli kanskje litt for stor siden det bare er 3m til sofaen. Men når jeg først skal ha ny Tv vil jeg helst har en stor. annerledes treng den egentlig bare noe HDMI og helst Full HD. treng ingen høyttaler eller lignende tull, kanskje DVB-T men ingen musthave siden jeg skal kjøpe TV kort for PC snart. Jeg er veldig usikkert på hva slaks Tv jeg burde har. Er litt skeptisk på Plasma i denne prisklassen. LCD er vel veien å går vis plasma bli for usikkert? Skal bruke den mest for Film og spilling, kanskje litt couchsurfing Så jeg vil har best for buck, muligens stort og pålitelig. Endret 1. november 2010 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 etter litt søk se jeg at mitt mål på 50" er kanskje litt vanskelig å når, men om det finnes en slik for denne prisen er den velkommen. Det beste jeg har funnet er LG 42LD420 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ok så jeg skal legge til en 1000lapp sjøl så for jeg rå til denne Er det en tabbe(har lest mye om tv som har mye feil) eller går det an å tar den? Finn ikke mye info om den på nette så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå