Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mest overlegne - jenter eller gutter?

58 stemmer

1. 1. Hvem er mest overlegne - jenter eller gutter?

• Jenter
      48
    • Gutter
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange jenter som er så høye på pæra, var på byn engang og så en ganske fin ålreit jente.

Bestemte meg for at jeg skulle snakke litt med hu, så jeg gikk bort og sa hei og fikk dratt igang en liten samtale. Men satan hu lekte skikkelig overlegen så jeg sa takk for meg og gikk.

Er så mange jenter som tror de er så mye bedre en de er og ser så mye på såpeopera at de tror at eneste guttene de skal ha er moddeller og skuespillere!

Er jo selfølgelig gutter som er overlegene og men synes det er værre på jenter :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altfor diplomatisk å hevde at dette er likt for begge kjønn. Det kan lett observeres både på byen og datingprofiler på nettet: Straks en jente er litt mer attraktiv enn gjennomsnittet, kan hun velge og vrake.

Dette henger jo sammen med forventningen om at gutter skal ta initiativet, og dermed må ta et eventuelt nederlag. Jenter får dessuten langt flere slibrige tilnærmelser, så da blir det kanskje nødvendig å være litt overlegen iblant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man må ikke være overlegen for å dumpe noen, men ved å være overlegen kan man minimere henvendelsene. Det er også slik kanskje, at jenter forakter menn som ikke er attraktive nok. Hvem tror han eklingen at han er, som forsøker henvende seg til meg?

Jeg har som nyttårsforsett å være hyggelig mot snille jenter, være slem/macho mot eldre kvinner og være rett og slett ufyselig ovenfor slemme damer med mye selvtillit. Det har funket ganske bra så langt i år. Jeg står opp hver dag, og sier til meg selv at jeg ikke skal smile i tide og utide. Jeg ser damer inn i øynene. Så har jeg kuttet ut å prate. Jeg er bare nå pratsom med gutta og snille damer som jeg ikke er interessert i, eller som er generelt hyggelige. Det gir en slags gjensidighet i hverdagen som fungerer supert. Man skal ikke la seg tråkke på av fittekjerringer.

Endret av Nihilist1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...