coolengan2002 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Heisann, er på jakt etter noe ala iPad, bare at mine krav til denne paden er veldig langt fra specsen til iPad. Det må være en windowsbasert en, x86 som sådan, den må ha USB-porter, minst 2, og den må ha minijack ut. Om den har utgang for ekstern skjerm, er det gulle godt, men ikke krav. Hvorfor? Bruksområdet vil være fast invetar i bilen min, jeg har software som kun støtter windows som brukes til å mappe/flashe bilens motorstyring. Den skulle også fungere som MP3-spiller/mediacenter til bilen og forhåpentligvis GPS. Om den har innebygd 2.5" HDD, så ønsker jeg innspill på hvorvidt den lar seg bytte ut med en SSD-disk. Så, shoot.... hva er valgene jeg har? Og jeg kan vente til over nyttår siden jeg har fått forståelse av at det kommer mange konkurrenter til iPad over nyåret. Endret 31. oktober 2010 av coolengan2002 Lenke til kommentar
coolengan2002 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg skal innrømme at jeg ikke har så mye oversikt over "pad'ene" som er tilgjengelig enda, men jeg tror at det forløpig er hovedsakelig pad'er som er basert enten på android eller proprietære systemer. Jeg har ihvertfall ikke sett noen virkelig gode windows-baserte kandidater. Jeg har forsovidt me de samme kravene til en pad om jeg først skulle kjøpt meg en - så jeg er interessert i om noen andre vet mer. Det er dog ingen tvil om at det vil komme før eller siden (om det ikke allerede eksisterer utenfor min kunnskap), men jeg tror altså at det ikke er så mye å velge mellom i denne kategorien enda. EDIT: litt lett googling viser at det ihvertfall er rett over horisonten: http://www.klikk.no/teknologi/dingser/article620345.ece EDIT2: Denne også - asus eee i pad-format: http://www.engadget.com/2010/05/31/asus-eee-pad-official-intel-culv-processors-windows-7-and-a-1/ men begge disse kommer ikke før om en stund. -Stigma Endret 3. november 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå