Gå til innhold

Problem med airport på macbook pro 13"


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå hatt en macbook Pro i et par måneder nå og alt har fungert perfekt helt frem til for et par dager siden. Her om dagen mistet jeg plutselig nettilkoblingen, uten at det var synlig på airport. Da hjelper det med en omstart, men bare i noen få minutter, helt til den henger seg opp igjen. Det hender også at airport slår seg helt av, og da jeg går inn på nettverk på systemvalg for å skru den på, reagerer ikke maskinen når jeg trykker på "slå på airport" knappen. Når det skjer må jeg skru maskinen av og på et par ganger før det funker igjen. Dette er som dere sikkert skjønner sinnsykt irriterende.

Jeg har lett en del etter løsninger på nett, men har bare funnet noen som ikke har fungert for meg, da jeg heller ikke ser noen si noe om at det ikke er noen respons når man prøver å skru på airport, etter at den automatisk har skrudd seg av. Har også seneste systemoppdatering innstallert. I tillegg har jeg prøvd å finne en måte å nå apple support på, men noe slikt virker det som om ikke eksisterer i det hele tatt, og begynner nå å lure på hvorfor jeg egentlig valgte mac hvis dette problemet vedvarer.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min MacBook Pro 13" er til reperasjon for andre gang nå pga samme feil.

 

Leverte den inn første gang en lørdag for snart 5 uker siden. Fikk den tilbake nøyaktig 13 dager senere (altså ikke innen 7-10 dager som de lovet). De opplyste aldri om at dette var virkedager, noe jeg har argumentert med.

 

Etter jeg fikk den tilbake og endelig skulle begynne å jobbe på den igjen så kuttet Airport etter 2min bruk. Hjalp aldri med restart eller noe.

Leverte den inn Lørdagen etter igjen, dette er nå 2,5 uker siden.

Jeg bor i Fredrikstad og den blir reparert i Oslo. Nå vet de ikke når jeg får maskinen min tilbake siden de ikke vet når de får delene til min maskin.

 

De mente de hadde nå funnet ut at det er skjermen som ødelegger Airport kortet.

 

Jeg har nå prøvd alt jeg kan å få ny maskin fordi jeg ikke har tid til å vente på den dårlige servicen dems. Dette er min arbeidsmaskin som jeg fakturerer og alt på.

 

Ikke meningen å stjele tråden din, men ville bare opplyse deg om hvor trøblette det kan være å få det fikset.

 

Mvh

 

Magnus Høve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...