franky12 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Jeg lurte på om man må ha mørkekjøringsdemonstrasjon for å øvelseskjøre etter 1. november? Jeg tok traffikalt grunnkurs i sommer og da fikk jeg ikke med mørkekjøringsdemonstrasjonen fordi det ikke gjøres om sommeren. Takk for svar Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er litt usikker på hvordan det er med øvelseskjøring, men jeg tok førerkort på våren og kunne kjøre helt frem til 1. februar uten mørkekjøring. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve. Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve. Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre. Det betyr vel at jeg kan øvelseskjøre frem til 31. uten mørkekjøringsdemo? Jeg har meldt meg på mørkekjøringsdemo 11. November i år. Takk. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve. Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre. Det betyr vel at jeg kan øvelseskjøre frem til 31. uten mørkekjøringsdemo? Jeg har meldt meg på mørkekjøringsdemo 11. November i år. Takk. Ja. På lappen om at du har lov til å øvelseskjøre står det når den er gyldig til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå