opera Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Sitter med et MSI Kt400ultra hk og dette har mildt sagt dårlige overklokkingsegenskaper. Jeg har en AMD xp2200+ og DD333mhz ram. Nå jeg prøver å overklokke FSB så når jeg opp i fantastiske!! 137 FSB. Går jeg høyere vil ikke pc'n starte opp. Kan det virkelig være mulig at det ikek skal gå høyere? Multiplier på min xp2200+ får jeg heller ikke stillt(er en thoroughbred) Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Gode forslag ? jepp ! Bytt hk til NF7-S v2.0 :wink: Lenke til kommentar
opera Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Hehe.....Et veldig fristende forslag ja Testet i dag å sette opp Vcore på CPU uten at det hjalp...nådde opp i 138 mhz i FSB nå og men eneste forskjell var at CPU temp kom opp i 44 grader Jeg blir rett og slett forbannet over hvor dårlig det hk er. MSI har til og med lagt med et eget overklokkingsprogramm(hva nå i he*** det skal være godt for når det ikke funker til overklokking) Siste gang jeg kjøper MSI! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Da har du nesten fått en XP2300 Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 KT4 er helt horribelt... selv KT3 er uendlig mye bedre. Prøv å selge det på qxl elns.. for overklokking kan du bare glemme med det kortet, desverre. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 går sikkert fint å klokke med den, om den hadde hatt pci/agp lock, for jeg tviler på at det er det på den. er ikke sikker tho. kan jo skifte på multiplier da.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hk er dårlig til å klokke, men nå er ikke den cpuen så mye å skryte av heller, da. Ville ikke skiftet hk for å klokke pga din cpu vil gjøre at du ikke kommer langt uannsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå