KoKo_ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Kjæresten ser på TV-serier på soverommet, men hun begynner å få sett ferdig det hun har. For at jeg fortsatt skal få se på det jeg vil på stua, så trenger jeg tips til hva jeg skal få henne hekta på når hun går tom for episoder av Gossip Girl Hun har blant annet sett på: OC, One Three Hill, Greys Anatomy, Gossip Girl, Sex and the City. La forslagene til neste "jenteserie" til fruen strømme på! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Frøkna mi ser/(følgt med på) også på de seriene der, og følger også med på: House, Brothers and Sisters og Gilmore Girls. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Frusterte fruer da? Eller så kan jeg anbefale Supernatural, en fengende og bra serie. Alle jentene i min vennekrets digger den serien. Endret 31. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Cougar Town Private Practice Law & Order Law & Order:SVU CSI Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Tja, jeg er jo jente, og liker disse seriene: Spooks CSI CSI: Miami Gilmore Girls House M.D. The Pretender The X-files JAG Bones Criminal Minds Ballykissangel Teachers (UK) The IT Crowd m.fl Endret 31. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skaff henne første sesong av Mad Men. Er aldri for sent å begynne å se på kvalitets serier! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Cold Case er noe som slår ann oss mine Venniner er litt sånn trist og sentemental krimserie Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er jente, og av det jeg ser på som kan passe til jentete jenter så er det vel dette: Big Bang Theory Weeds No Ordinary Family - ny serie, er kommet 5 episoder, veldig gøy. Rizzoli & Isles - denne kan kanskje passe bra da, det er en jentete politiserie Nurse Jackie !!! - veldig gøy United States of Tara !!! - denne er kjempekul! Entourage - søsteren min på 33 trodde dette var en veldig gutteserie, nå har hun nesten sett den ferdig Du kan jo også teste Firefly på henne, jeg elsket den serien!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Mad Men. Livet til kvinner like før kvinnefrigjøringen er et must. Ellers, Vampire Diaries og Nikita kan sjekkes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå