amdorintel Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har vert borti "kina" ipad? Har en kompis i kina som sa han hadde fått tilbud på ipad der nede men at han ikke regnet med at dem var orginale ipad noen som vet hvordan disse er? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har en "kina" ipad som fungerer til det jeg trenger den til. Kjører android å fungerer som en stor telefon uten det å ringe da såklart Jeg har ikke bærbar og er ute å reiser ofte så med den kan jeg sjekke epost, facebook og nettet generelt. Den har å msn og alle slike chatte programmer. Da jeg bestilte min viste jeg ikke hva jeg skulle få for det finnes mange mange forskjellige så jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal kalle min, har hørt aPad, ePad, midPad osv. Kan koble til webcam, tastatur og egentlig alt som bruker usb. Kan ta "printscreen" med min da så slik ser desktopen ut: Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 ok.det hørtes jo bra ut da:) Hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror jeg gav ca 400kr så jeg hadde heller ikke sett for meg store greiene så jeg ble godt fornøyd. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ok,kjøpte du den selv der nede? Han som skal ta med skulle ha 800kr. Lenke til kommentar
stiber0 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 "iPad" / aPad osv litt ettersom hva de kaller den. Har en slik hjemme 7" kjører Android 1.6. Denne kostet rundt 500kr. Intrykket jeg fikk at den har høy underholdningsverdi i forhold til prisen. Men det som trakk ned litt var strømforskyningen, denne sluttet å fungere etter 1 ladning, samme skjedde med de som kjøpte med den til oss da de var i kina. Da den kjører Android har den norsk språk. Android er et bra OS da du har mulighet for masse apps, eneste denne kjører Android 1.6 men kommer antageligvis 2.1 / 2.2 til de. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 bare vær obs på at selv om ooze sin versjon er ok så er det ikke sikekrt den vennen din i kina kan få kloa i er det. kvaliteten er laber og du vil ikke få samme ipad følelse som den orginale:) Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Er det noe "lurt" og bestille disse selv via netthandel? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg mener de er ubrukelige. Pappa var i Kina for et års tid siden, og tok med seg en "iPhone" tilbake for å vise hvor utrolig dårlig det går an å lage en mobil (han jobber med innmaten i mobiler til daglig). De fikk seg en god latter på jobben. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Trodde han det var en ekte iphone? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Les innlegget mitt en gang til, litt nøyere, så forstår du vel at han var fullt klar over hva han kjøpte. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Vet jo for xxx at jeg ikke får en ekte ipad for den prisen... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Har fått en nå og den funa utmerket helt til jeg rota noe til:) Står sorry! the process android.process.acore has stopped unexpectedly.pleace try again har versjon 1.6 kernel versjon 2.6.29 og wmt sdk version 1.9 Noen forslag? Lenke til kommentar
moijk Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har fått en nå og den funa utmerket helt til jeg rota noe til:) Står sorry! the process android.process.acore has stopped unexpectedly.pleace try again har versjon 1.6 kernel versjon 2.6.29 og wmt sdk version 1.9 Noen forslag? Tydeligvis et problem som skjer på flere modeller, http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2377 aldri hatt det på min android-telefon, men jeg har 2.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå