Qwseyvnd Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei folkens. Jeg leter etter en teori bilde av to sirkel der de inneholder forskjellige ting i hver felt og midten kalles noe slik hadron. Vet dere hvor jeg kan finne den igjen ? Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg leter etter en teori bilde av to sirkel der de inneholder forskjellige ting i hver felt og midten kalles noe slik hadron. Hva betyr den setningen? Prøv å les den og spør deg selv, ville noen som ikke var deg selv, kunne ha noen som helst aning om hva du prater om? Endret 31. oktober 2010 av SirDrinkAlot 1 Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sikkert Large Hadron Collider han/hun tenker på: Det er det beste jeg kan komme på... Men jeg er enig. Litt tydeligere språk hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Ikke helt, en sirkel til venstre og høyre. Midten er det noe som kalles "hadron" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hmm, du mener et venn diagram vil jeg tro, men kanke si jeg kommer på noen med "hadron" Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ja, noe slikt mente jeg. Der teori om universet, det inkluderer elektronikk, fysikk, osv. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Et hadron er en kjernepartikkel, både protoner og nøytoner er hadroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå